part17

40 2 1
                                    


Αφού λοιπόν το όνειρο του Χουκ έγινε πραγματικότητα ο πατέρας της Βαλέρια για πρώτη φορά δεν μπλόφαρε! Πήγε στο καστρο της είπε τι έγινε κι εκείνη για πρώτη φορά φίλησε τον πατέρα της. Ο Βασιλιάς είδε μια χαρά από την κόρη του που ποτέ δεν είχε δει ξανά , του έκανε εντύπωση πως ούτε με τον Εντ δεν έκανε έτσι. Συμφώνησε μαζί της πως θα βρίσκεται στο κάστρο αλλά όχι στον ίδιο χώρο με αυτούς..Η Βαλέρια ήταν σαν τρελή .. ήθελε να βάλει το καλύτερο της φόρεμα...ο Χουκ το ίδιο..ήθελε να βάλει το καλύτερο του πέτσινο κοστούμι . Και οι δύο για πρώτη φορά ήταν χαρούμενοι!Όλα έτρεξαν τέλεια...ο Χουκ έφτασε! με το καλύτερο δώρο αγκαλιά . Ένα μικρό μπουκάλι με ένα πλοίο μέσα... πρωτότυπο...χαχαχα...

Αφού λοιπόν συναντήθηκαν ο Χουκ αποφασίζει να πει πως έχουν γίνει πραγματικά τα πράγματα

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Αφού λοιπόν συναντήθηκαν ο Χουκ αποφασίζει να πει πως έχουν γίνει πραγματικά τα πράγματα . Τον καυγά με τον Εντ και την συμφωνία με τον πατέρα της... Η Βαλέρια άρχιζε να φωνάζει και να τον λέει ψεύτη..

Χουκ-σταματά να κανείς έτσι βρε παιδί μου...

Βαλέρια-είσαι ψεύτης καλά έλεγε ο αδερφός σου τελικά!!

Χουκ-ηρέμησε αρχικά

Βαλέρια-μα λες ψέματα κι εγώ πίστευα ότι θα μου κανείς πρόταση γάμου

Χουκ-οριστεεε????γάμο εγώ ???

Βαλέρια-μα τι θες επιτέλους??

Χουκ-να σταματήσεις να γκρινιάζεις

Βαλέρια-?γκρινιάζω εγώ ???

Χουκ-καλά τα λέμε..

Βαλέρια-φεύγεις εεεεεε???

Χουκ-γεια σου.....

Βαλέρια-μα σου μιλάω και φεύγεις??? είμαι κυρία δεν ακούς???

Ξαφνικά αφού η Βαλέρια έχει πάρει από πίσω τον Χουκ και τσακώνοντε μια επίσκεψη χαλάει την βραδυά εντελώς..Ο Ράμπλ βρίσκεται μπροστά τους και υπενθυμίζει στον Χουκ ότι η συμφωνία δεν τελείωσε εκεί..Ότι η τρίχες ήταν πολύ λίγο πάνω στην ελευθερία τους . Είπε στον Χουκ για να κλείσουν εντελώς την συμφωνία να πάει σε άλλο κόσμο και να του φέρει κάτι πολύτιμο..

Χουκ-είσαι τρελός???

Ράμπλ-μου χρωστάς ...

Χουκ-είσαι τρελός που θα ταξιδέψω μέσα από ένα μαγικό φασόλι

Ράμπλ-το έχεις ξανά κάνει

Χουκ-δεν πας καλά...

Βαλέρια-μπορώ να το κάνω εγώ

Χουκ-πας καλά κι εσύ ??

Χουκ-πας καλά κι εσύ ??

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ράμπλ-άκου πριγκίπισσα...είναι κάτι ξεχωριστό...ένα φυτό .. ένα τριαντάφυλλο για την ακρίβεια . είναι πολύ δυνατό αλλά δεν είναι κόκκινο... Έχει χρώμα γαλάζιου και είναι πανίσχυρο

Χουκ-πηγεναι εσύ τότε!

Ράμπλ-δεν μπορώ! δεν μπορώ να ταξιδέψω σε άλλη χώρα μέσω φασολιού

Χουκ-δεν ήμαστε έτοιμη να πεθάνουμε φύγε...

Ράμπλ-δεν θα γίνει τίποτα! θα έχετε την δική μου ασφάλεια

Χουκ-είσαι σκοτεινότατος , δεν υπάρχει περίπτωση

Ράμπλ-σε βοήθησα όμως!

Βαλέρια-εγώ μπορώ να το κάνω

Ράμπλ-τέλεια!!!!

Χουκ-είσαι τρελή??? θα πας σε χώρα που δεν έχεις πάει ποτέ ... και αν μεινες εκεί για πάντα????

Βαλέρια-θέλω να το κάνω.. μαρεσει το άγνωστο ! θα πάω μόνη μου

Ράμπλ-αχχχ....τέλεια!!!! το φασόλι....

Χουκ-δωστο εδώ! (το άρπαξε) θα πάμε....αλλά αν πάθουμε τίποτα θα σε σκοτώσω

Ράμπλ-σύμφωνοι!!! πάρε και το άλλο φασόλι..και προσοχή !

Χουκ-σε ποιο μέρος θα πάμε???

Ράμπλ-σε κάποιο... που δεν θα πίστευες!!

Χουκ-σε ποιο?

Ράμπλ-ίσως να σου είναι γνωστό κύριε Χουκ...ίσως και όχι! ίσως δεις άτομα που ξέρεις καλά ίσως όχι...αχχαχα....

Χουκ-γίνε σαφείς

Ράμπλ-καλύτερα να δεις!καλο να υπάρχουν εκπλήξεις

Χουκ-κανόνισε!

Αφού λοιπόν το φασόλι τους οδήγησε σε έναν κόσμο εντελώς διαφορετικό και πολύ γνωστό στον Χουκ πιάστηκαν χέρι χέρι και τότε πήδηξαν στην τρύπα...Η Βαλέρια ήταν η πρώτη που κοίταξε γύρω της ... βρέθηκε μέσα σε μια λίμνη...ήταν μέρα και έψαχνε το Χουκ...που να είναι άραγε?...........

που να είναι άραγε?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Hook is hereOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz