,haló?,, Ozvala som sa....
,,Máme Jadena ak ho ešte chces vidieť príď na adresu ktorú ti pošlem a dones prachy inak zomrie,,
...Hovor ukončený....
Strašne som sa triasla a nevedela som čo mám robiť...o nejakú chvíľu mi pipla správa od toho čísla ...
Adresa : ********
Neznáme číslo : dones dnes o 19:00 na túto adresu 100,000€ inak Jaden zomrie...skús zavolať políciu alebo povedať to niekomu tak zomrieš aj ty!
v tú chvíľu som nevedela čo mám robiť....
,Dobré ránko princezná,, ozval sa Payton
,,D-d-dobre ,,
,,Deje sa niečo?,,
,,Nie nič nič,,
V mojej hlave |ODKIAĽ TERAZ ZOBERIEM TOĽKO PEŇAZÍ....|
spomenula som si že mám našporené peniaze ktoré som si šporila od detstva+ niečo bolo aj sestrine...tak teda som ich spočítala a bolo tam len 90,000... chýba mi ešte 10 tisíc a kde toľko zoženiem?!...
potom ma niečo napadlo
,,Láska?,,
,,Áno?,,
,, Miluješ ma?,,
,,To máš jasné prečo sa pýtaš?,,
,,No vieš...videla som v obchode takú peknú kabelku....no stojí ale 10 tisíc....a strašne sa mi páči...nemohol by si...
,,Ale jasne láska veď vieš že pre teba všetko,,
Oddýchla som si a povedala som si v hlave len že mám obrovské šťastie...išla som sa trochu s toho vyspať a zobudila som sa o 17:30...za hodinu a pol mám byť na tej adrese....začala som sa pomaly pripravovať a keď som všetko urobila bolo 18:40...vyrážala som z domu...Payovi som povedala že idem do obchodu po tu kabelku a možno na kávu s kamarátkami....
Išla som teda na tú adresu a zazvonila som...otvoril mi vysoký vypracovaný muž....
,,Poď dnu nebudem to riešiť tu von...,,
Išla som z obrovským strachom dnu a videla som priviazaného Jadena o stenu ...
,, Máš ich?!,, Opýtal sa ma ten vypracovaný chlap...
,,A-ano mám ,,
Podala som mu peniaze a keď ich zrátal povedal...
,,Dobre sú tu všetky ber si toho debila,,
,, Ďakujem dovidenia...,,
Zobrala som Jadena a išli sme preč
,,Som tak rada že ťa vidím aj cez to čo sa stalo!,,
,,Aj ja teba Mad!,,
Obimali sme sa a išli sme si sadnúť do parku...rozprávali sme sa a Jaden mi povedal ako sa tam dostal a prečo tam vlastne bol....bola som zmätená...vraj keď sme sa pohádali tak bol tak nahnevaný že do každého okolo skákal...a narazil na toho typka...a od vtedy tam s nimi bol...bolo mi ho ľúto ...viem aké to je chcieť niekoho kto už niekoho má... Keď sme boli von už asi 2 hodiny volal mi Pay....
,,Ahoj láska tak kde si máš tu kabelku?,,
,,Am...ah-hoj nemám nemali ju tam prídem domov tak za hodinku tak pa,,
,,Payton?,, Spýtal sa smutne Jaden...
,, Áno...,, Prepáč zato že som s ním ja...
,,Nie to ty prepáč mne...miloval som ťa milujem ťa a vždy budem...rozhodla si sa tak jak si sa rozhodla...objala som ho a prechádzali sme sa...
,,Ďakujem ešte raz za to že si mi zachránila život Mad moc si to vážim ale teraz idem už ku Brycovi a ty choď za Paytonom ahoj...,,
,,Ahoj,, rozlúčili sme sa a keď som prišla domov tak ma čakal už Pay...
,,Tak kde si tak dlho...a kde máš tie peniaze?,,
,,No ...ja si keď tak kúpim niečo iné ak ti to nebude vadiť,,
,,Nie. Láska kľudne len sa pýtam,,
Na ďalší deň....
ESTÁS LEYENDO
sister's boyfriend
Romancesom adoptované dievča ktoré má biologickú sestru no rodičov nie.... jedného dňa nám sestra predstaví jej frajera a mne sa zmení život... Choď si prečítať!