Boylu boyuna yatağa uzanmış boş boş telefonun ekranına bakıyordum. Derin bir nefes aldım ve rehbere girdim, azrayı arayıp sıkıntımın azda olsa geçmesini sağlayabilrdim. Tam ismin üzerine tıklayacaktım ki yukarıdan gelen bildirimle duraksadım.
"Şşt bebiş."
"Daha önce çok güzel olduğunu söyledimmi?"
"Evet!"
"İçimden milyon defa ;))"
Ardı ardına ekrana düşen bildirimlerle kaşlarımı çattım. Üzerine tıklayıp uygulamaya girdim ve cevap yazdım.
"Tanışıyormuyuz?" yazdım önce, sonra vazgeçtip sildim ve sadece "?" atıp "kimsin" yazdım.
0567*****:"Bir arkadaşşşş".
Tuhaf tuhaf ekrana bakıyırdum, az önce sıkılıyorum demiştim demi. Yüzüme bir sırıtma yerleştirip sohbet etmeye başladım.
"Kimmiş o arkadaşşşş, ben tanıyormuyum?"
Anonim:"Bu seni hiç alakadar etmez bebiş;)"
"Ay göçüm"
"Ne istiyorsun!?!?"
Anonim:"Bi nude olblr^^"
" Siktir git anonim "
Anonim:"Peki şöyle söylim, nude atmazsan o çok sevdiğin arkadaşına," Cerenciğm, cenk ile ayrılmanıza sepep olan kişi Asya derim. :d"
Gözlerim fal taşı gibi açıldı, eğer böyle bir şey yaparsa her şey biterdi. Annem ve babam cenk ile yaşadıklarımı bile öğrenebilrlerdi. Korkuyla yutkundum ve cevap yazdıdm.
"Ne diyorsun sen be"
Anonim: Gayet açık değilmi, ciddiyim bu arada beni tanımıyorsun, yani kısmen, gider söylerim ve hiç bir şey kaybetmem.
Sıkıntıyla soludum ve cevapladım
"Off"
"Rahatladınmı?"Anonim :hmö
Anonim:Hayr
Tek ellemi yazıyordu, attığın şey nude bile sayılmazdı. Bu bana takıntılı gibi gözüküyordu, kaşlarımı çatarak cevap verdim.
"Daha ne istiyorsun pis sapık."
"Bu sayılmaz asyaaa"
"oldumu?"
Anonim : ah çok güzelsin
"yüzüm bile yok, vücudun güzel desene pislik."
Anonim : benim işim var, sonra konuşuruz bebiş 🧸
"o ayıcık emojisini.."
"neyse bye"
"Wlwdıfksğxıxlspxı devam etseydin"
"byee"
***********
Bölüm sonu_____
Naber bebişler, güzel hepinizin hoşuna gidecek bir kitap yazayım dedim. Beğendiyseniz ne mutlu bana.
Herkse çok teşekkür ♡