"Eşiniz tam iki aydır sizin onu aldattığınızı düşünüyor. Bu düşünceye bir arkadaşınız yüzünden kapılmış. İşlerinizin yoğunluğu sebebi ile bu fikre kapılmış. Büyük ihtimalle eşinizde othello sendromu yaşıyor. Güvensizlik'ten çok daha farklı bir şey eşinizin yanında olmanız ve daha fazla güvende hissettirmeniz önemli."
Jackson, psikolog'dan çıktıktan sonra böyle şeyler duymayı beklemiyordu lâkin bu sözler kafasına kazınmıştı. Şuan onu mutlu ve güvende hissetirmesi lazımdı.
Jackson tüm işlerini boşvererek Mina'nın yanına gitti. Eve gittiğinde salonda film açmış oturuyordu Mina. Kapıyı çaldığında hemen kalkarak Jackson'a kapıyı açtı.
Yine ruhsuz bir şekilde Jackson'a bakıyordu. Jackson ise hemen hızla Mina'ya sarıldı. Mina buna anlam veremeyerek sadece Jackson'ın sarılmasına karşılık verdi.
Sarılmaları bittikten sonra Mina konuşacakken buna izin vermeyerek hemen onu salona götürdü elini tutarak. Mina anlamaz bir şekilde Jackson'a bakıyordu.
Jackson telefon'un hemen yan tarafında olan küçük kitaplığın orada bulunan plağı çalıştırıp yavaş melodi de bir şarkı açarak Mina'nın belinden tutarak dans etmeye başladılar.
Mina bunlara anlam veremez bir şekilde Jackson'a bakarken kocaman gülümsüyordu Mina'ya. Kulağına eğilerek; "Seni seviyorum." dedikten sonra uzun vakit ardından ilk defa gülümsemişti Jackson'a şuanda o tuttuğu ellerde güven hissetmişti.
O an sekiz senelerinin sonsuzluklarını yaşıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i can't stop me ➳ jackson + mina ✓
FanfictionSekiz senelik evli olan Jackson ve Mina çiftini ayıran tek şey Mina'nın aldatıldığınız düşünmesiydi. ➳wattpadin ilk jackmina ficidir. 2021 | haerim