Hey,
Laat ik maar gewoon makkelijk beginnen. Ik heet Ashley. Ik ben blond, heb blauwe ogen. Mensen denken dat ik een bitch ben.
Ik háát vooroordelen. Gosh, echt.
Maar ik begin maar met het verhaal. Een maand geleden was alles gewoon normaal. Ik had veel vrienden, was populair, had een vriendje. Jason. Jason is echt een hunk. Hij was ook nog eens mijn hunk. Maar ik dwaal af... Door een verkeerde zet verloor ik dat allemaal.
Maar dit is mijn verhaal, ga het maar lezen...
It's Ashley Time people!
-
'Heey Ash, ga je straks mee? We gaan naar Larissa. ' 'Huh? Waarom?' 'Ash... Ben je nou serieus?' 'Hahaha nee joh, ik neem wel wat mee voor dr.' 'Okee, tot straks lieverd!' 'Byee!'
Ik grinnikte. Bellen met Anouk was altijd leuk. Ik liep de trap af en pakte mn jas. 'Mam, ik ben even weg!' Geen reactie. 'Oke dan niet he...' mompelde ik, en ik sloeg de deur dicht. Ik zag mijn fiets gelijk. Logisch, hij was felroze. Het winkelcentrum was 5 minuten fietsen.
'Kan ik je helpen', hoorde ik achter me. Ik draaide me om en- WOOOW. Wat een lekker ding! Ik giechelde. 'Jaa, jij wel.' *WINKWINK* Hij bloosde. Oww... Too much? Okee... Dan maar gewoon normaal.
'Ik zoek een cadeautje.'
'Oh okee, misschien een uhm... Voetbal?'
'Het eh, is voor 'n meisje.'
Hij werd nog roder. Wejoow, net een tomaat! Ik deed maar een stapje achteruit, straks zou 'ie nog ontploffen ofzo?
Ik liep uiteindelijk maar weg. Met een cadeautje of course. EN z'n nummer.
Hahah sorry, ik flirtte echt teveel. Maar gosh, hij was wel echt knap. Die felgroene ogen, dat mooie bruine haar. Die sexy krullen... STOP. OKE GENOEG, STOP. Iedereen keek me opeens aan. Uhm.... Shit, ik had zeker weer eens wat hardop gezegd. AWKWARD.
Ik had het cadeautje thuis ingepakt. Het zag er echt super uit! Ik keek er wat langer naar en... niet zo. Tjaa, het was eigenlijk gewoon heel scheef.
Ik kwam aan bij Larissa's huis. En weetje wie er open deed. Guess what. Die hunk uit de winkel!
Ik had echt zin om door de grond te zakken. Zou best vet zijn als dat echt kon. Zo van, doei, ik zak even snel door de grond. Lonerlol...
De-jongen-uit-de-winkel staarde naar me alsof ik net in een taart was veranderd. O. Wacht. Ik glimlachte misvormd. 'Uhm, ik praatte zeker weer hardop he?'
Hij knikte en glimlachte zenuwachtig. Stilte. 'Dus eh, ik ben Kevin en i-'
'ASH! OMG HAAAAAY!', schreeuwde Anouk er doorheen. 'Dit is Kevin, is 'ie niet geweldig!?'. Hmm... Jaa. Best wel heel erg. Ik knikte voorzichtig. 'Mooi, dan vertel ik het maar. We hebbeeeeen!'
Woohoo. Party. Awesome.
Ik keek naar Kevin. Toen naar Anouk. Ze waren best *kuch* leuk samen.
Hahahahaha, nee. Echt nee, ze waren als soep en ijs, zoiets. Ze pasten gewoon niet bij elkaar.
'Jaa, leuk! Omg, jullie zijn ZO cute samen!', zei ik maar, terwijl ik nog steeds buiten stond. Anouk glimlachte breed. Ik kuchte. 'Mag ik eh, naar binnen?'
'Oh. Jaa, sorry, natuurlijk!', zeiden ze in koor, terwijl Anouk Kevin zowat dood knuffelde.
'AAAAAAAAASH!', schreeuwde Larissa naar me, terwijl ze op me af kwam rennen als een stier. Of een trol. Whatever, het zag er echt grappig uit. Ze had een of ander raar hoedje op en een felroze jurk aan. Die ik zelf nooooit aan zou doen. Zelfs niet als ik 1000 cupcakes zou krijgen. En dat zegt heel wat. Gosh wat had ik zin in cupcakes... Larissa zou zeker alleen maar vetvrije meergranencakejes hebben. Of een vetvrije salade. Blegh.
Tijd voor mijn fake lach.
'LARIIIIIIIS! Happy B-day lieverd!' (Mijn kop zag er ongeveer zo uit *schuin kijken* 8-D)
Maar eh ja. Hug hug, 3 luchtkussen. Ik gaf m'n cadeau.
'LIEVERD OMG WAT LEUK, THAAAANKS!'
Misschien zou ze het kunnen verkopen en het geld aan mij kunnen geven, voor een hoor-apparaat!? Gosh... Ik ging op de bank zitten en kletste een beetje met de mensen die er waren. Anouk en Kevin stonden in de hoek de knuffelen. Maar waarom keek Kevin steeds weg als Anouk hem aan keek? Waarom keek hij naar mij...?
~ Hi guuuuys, dit is eens wat anders dan de 'spannende' verhalen die ik normaal schrijf. Wat vinden jullie?
1] Wat een slecht verhaal, Blegh!
2] Wel okee...
3] Hoi, ik eet kaas.
Hm... Reageer maar gewoon ;)
xoxo