Ik werd wakker door iets wat aan mn gezicht lebberde. Het leek echt een dweil ofzo. Langzaam deed ik een oog open. 'EEEW GUCC!', schreeuwde ik. Opeens was ik klaarwakker *duuuuh*. Haar jasje zat onder de Cookie Dough-vlekken. Zucht. Ik zuchtte eigenlijk echt veel op een dag. Zuchten was eigenlijk echt een raar iets. Je blies gewoon lucht uit? Ik grinnikte. Ik wierp een blik op mn wekker en zag dat t pas half 6 was. Ugh. Er lag allemaal rommel om me heen. 'Je naam mag dan wel cute zijn, maar ze rommel die je maakt is verre van dat.', zei ik tegen Gucci. Oja, ik zou niet meer tegen honden praten..
Ik pakte mn iPhone, maakte een foto van Gucc die in de lege Ben&Jerry ijsbak zat en tweette 'Gucci #fab'
Ik deed mn VS Pink-joggingpak aan *omg zo fab* & ging joggen. Rustgevend, zen, jaja helemaal mooi.
In het park kwam ik Jason tegen. 'Hey babe, wat ben jij vroeg op!'
'Eh, excuse me but uh who do you think you are? Eh i donno joe!', zei ik. Jason lachte en knuffelde me. Hij was heerlijk warm. 'Wil je ontbijt babe? Kom, ik haal Starbucks voor je.' Ik smolt. Niet echt natuurlijk *gosh dat zou echt raar zijn, als een kaars zo smeltsmelt*. ZO LIEF. Ik gaf hem een kus. Hij pakte mn hand en samen liepen we naar de bakker. Verse croissantjes, heerlijk. Caramel Macchiato voor mij, Frappuchino voor Jason. In het park gingen we op een bankje zitten en keken naar de zon die op kwam. Dit was zooo romantisch. En toch, toch miste ik iets. Of iemand.
We pakten mijn fiets. Hij voorop, ik achterop. T zag er vast weird uit, een jongen op een felroze fiets. Toen vielen we. Zo voorspelbaar. Altijd gebeurden er voorspelbare dingen met me, maar ik wist niet dat ze zouden gebeuren. Hashtag weird.
'Gaat t babe?'. Hij zei echt vaak babe. T begon me een beetje te irriteren. Jasons gezicht betrok. 'O..', zei hij. Shit, ik had wéér wat hardop gezegd. 'Ohmygosh sorry, ik bedoelde t niet zo..' Hij stapte weer op de fiets. 'Kom, we zijn al bijna te laat.' Hij was duidelijk gekwetst. Gosh, sorry dat ik dingen per ongeluk hardop zeg hoor. Ik sloeg snel mn hand voor mn mond. Jason fietste gewoon door, dus ik nam maar aan dat hij t niet had gehoord.
Net toen we aan kwamen ging de bel. We zeiden doei tegen elkaar.
Zucht.
hi,
uh ja dus toch nog een nieuw hoofdstuk
xoxo
kaas