Ik keek op mn iPhone. Het was 9 uur en ik zat nog steeds op de bank, wow, ik was echt een kletskous. Kletskous... Raar woord eigenlijk.. Kletsende kousen bestaan niet eens. Ik zag twee oude mensen naar me kijken vanaf de bank tegenover me. Uhm... Oops. Ik had weer iets hardop gezegd!
Toen alle oudjes weg waren en de couples samen zaten, voelde ik me echt een loner. Gelukkig had ik mn iPhone *haaalelujaa* en er was wifi *haaaalelujaaax2*, dus ik scrolde even door Insta, Tumblr, Twitter...
'Heey schat, love je ava xoKim' Okeeee.... Wie is Kim!? Ugh, nadeel van populair zijn: iedereen kent jou, maar jij kent hen niet.
Ik keek om me heen, iedereen zat bij elkaar. En ik? FOREVER ALOOOONE :D
Waarom was Jason er nou niet? Dat zou tenminste leuk zijn. Ik besloot hem te bellen.
'Halloo, met Jason?'
'Ja eh, goedendag, u eh, spreekt met het Onderzoekers Fonds van Pizza en Andere Deegwaren. Mag ik u eh, een paar vragen stellen?' zei ik met een fake stemmetje.
'Uhm haha okee.' Waarom herkende hij me niet? Hij had mijn nummer toch? Duh, hij was mn vriendje? Weirdneeeess
'Eet u wel eens eh, pizza met vrienden?'
'Hahah jaa, maar hoe kom je aan mn nummer?' Hahah, hij herkende me niet meer!?
'Jason, met ASHLEY.'
Hij grinnikte. 'Hey babe, ik wist t wel hoor.' 'Okee nou kijk ik ga dus dood van verveling hier dus of je ook wil komen? Ik ben bij Laris.' 'Oh... Sorry babe, ik kan niet. Ik moet zo naar basketbal training.'
Oh nou lekker dan. Pff, hij kon ook nooit. Zuuuuucht. Omdat ik dr niet kon vinden, belde ik Laris. 'Heey schat. Eh ja ik ga denk ik.' 'O. Kee zie je morgen weer lieveeeerd!'
Zucht zucht dubbel zucht. Sociaal zijn was toch zooo vermoeiend. Ik vluchtte zowat naar mn fiets. En toen, jawel.. Ik struikelde over mn eigen benen *mijn prachtige lange dunne fotomodellenbenen #sarcasme* en viel. Ik had dit al zooo vaak in films gezien. Ik vloog het zwembad in. AWKWARD. Iedereen zag het en begon natuurlijk keihard te lachen. Ik bedoel duh, populair zijn betekent niet dat mensen niet om je faalmomentjes lachen? Oh my..
Toen herinnerde ik me wat ik aan had. Een witte crop top & een chanel rokje. En ja, wit wordt doorzichtig als het nat wordt. En of course had ik net nu mijn meest verleidelijke setje aan. Roze kant enzo, van SoHo. Supercute, maar nu iedereen keek leek het me opeens niet zo'n goed idee meer. En mn chanel-rokje was doorweekt, mama zou me vermoorden als ze erachter kwam.
Ik klom uit t zwembad, zo snel als iemand met doorweekte kleren dat kan, en vluchtte dus verder naar mn fiets (dit keer toch echt zonder te vallen). Voor t eerst in mn leven keken mensen naar me alsof ik lelijk was. Lélijk, ew.. Maargoed ik liet me niet kennen, ik was ten slotte wel dé Ashley. Pff.
Gelukkig was mn moeder niet thuis. Niemand was thuis. Alleen mn chihuahua Gucci *vernoemd naar mn favo designer*. 'Hey gucc, die panterprint staat je enig.' Ze keek me verward aan. Ik pakte haar op en nam haar mee naar mn kamer. Gucci was fijn gezelschap. Ik vertelde haar alles wat er gebeurd was. *Oh my nu praat ik dus tegen een hond*
Ik ging douchen, deed een regendansje en deed toen mn a&f pyjama aan. Gosh wat zat dat lekker. Geheel tegen mn principes in nam ik een bak Ben&Jerry's ijs *Cookie Dough oooomg*, chocomel en drop mee naar mn kamer. Ik zocht de domste film ever uit. Zucht. Omringd zijn door veel mensen die beweerden je vriend te zijn was leuk, maar alleen zijn was soms echt 1000 keer fijner. Nouja, alleen, Gucci zat naast me. 'Leuke film Gucc? Ik vind dr anders niks aan hoor. Ik bedoel duh, die acteur is dus zoo lelijk. Ik snap niet wat ze in hem ziet. Pff, dit ook weer, zoooo voorspelbaar!' *Note to self: niet meer tegen honden praten*
banaan
hi,
uh tja dit wordt denk ik t laatste deel, want ik heb niet echt inspiratie meer. but who knows, misschien later wel weer.
hope y'all enjoyeddddd
much love,
x