NEW YORK

2.2K 78 18
                                    

Yasasin 20 gun somra new york tayim. Size kotu br jaberim bar taulorun babasi ile benim babam ortak çalisan cikti. Yikildim ya off. Bu yuzden tatile onlarla gidecegiZ. Aslimda taylora karsi nefrtim azaldi. Bunun babalarimizin ortak olmasiyla alakasi yok . Bana ne kadar kotuluk yaptiysada buyuklik bnde kalsin diyerek konuyu kapatiyorum.

Bu 20 gunun gecmesini bekledigim bir gun taylorlar bize geldi . Babalarimiz baya onustu. Ona pek yiz vermedim . Ama taylorla yakinlasmaya baslamistik. Bana,bn senin ev topizunu nasil bu kadar guzel yaptigini sormak istoyorum dedi. Bnde ona bn icimden nasil geliyorsa o hareketleri yaparak yapiyoeum ev topuzumu. Ama sana yaparsam dogal olmaz. Cunku insanin kendisine yaptigi birsey dogal olur ancak...

★★★★★★

Yasasinn!! Bugun new yorl a gidiyoruz. Taylorlar sabahtan bize geldi. Sacimi hemen gelisi guzel bir topuz yaptim ve hemen bavulumu ve sade cilsimi alip evden ciktik. Yaklasik 30 dakika sonra havaalanindaydik. Uçaga binme oslemelero felan filan derken 2 saat sonra ućaga binmistik.

Vee ucuyoruz. Taylorla yanyana oturduk . Uçakta hemen makyajimi yaptim. Taylor bana soru sorip duruyordu. Artik offff yeter ya musallatmisin kizim dedim ve o an sustu. 3 saatlik yolculugun ardindan new yorktaydik. Ayyy çok guzel burasi dedimm. Hemen otelimize yerlestik . Bn ustumu değistirsim . Sacimi çozdum. Yaklask 2 saat uyuduktan sonra mayomu giyip taylora ve ailemede haber verip havuza indik. Taylor yuzme bilmiyor ya. Ne anlami kaldi onun icin tatailin. Amann olsun bn eglenmeme bakiyimmmm. Biraz da babamla beraber kaydiraktan kaydim. Aksam yemegine indik. Hemen biseyler atistirip tam odama gidiyim derken. Birdne olsunn yaww jack ve tomy. Meğer bunlar kuzenmis. Bide zengin onlar. Bi otele gelmisler ailecek. Hemen taylora haber verdim. Taylorrr jack ve tomy burda. Ha unutmadan seni uyariyim tomy e ,bizim pek de yakin olmayan arkasligimiz adina onilunla samimi olma. Onlar beni hep izdi . Gerxi jack uzmedi ama olsun sen yinede samimi olma. Yoksa aramisdaki iliski değisebilir dedim.

°•○●●○•°

Jack ve tomy de bizi gordu. Tabi gorcekler yok bide gormeselerdi.

Jack: selam miley
-Selam
Jack:biz buraya tataile geldik ne tesaduf degilmi.
-yaaa ne demessin of ya bana neden tomy ile kuzen oldugunu soylemiyorsun ya o sapigin kuzenimisin yaaa
Jack: ya bn bni terkedersin diye söylememistim
-ama bisey degistimi hayir. Herseyi babandan duydum. Snde boyle pis bi sapikmissin. Ya tayloruda bnide rahat birak. Biz taylorla baristikk.

Taylora olanlari anlattim. Tomy nin nasil bir sapik oldugunu jack inde. Artik biz bunlarla takilmiyacaz. Ayy babamlar öğrenmesin bu olaylari yoksa bizim sağimizdan girer,solumuzdan çikarlar. Sakim agzindan kacirma.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Ama herseye rağmen tatilimiz cok superr geciyordu.artik taylorla dost olmustuk.

Oleyy havuzdayiz. Ne oda ne asssss taylor boğuluyo. Bn yuzmede daha onceden egitimli oldugum icin hemen tayloru kurtarmaya koyuldum. Imdattttt yardim edin dedim. Ya burda thrk ne arasin desim icimden . Artik Helppp diye bagirmaya basladim .

&&&&&&&&&&&&&&&

OHHHH BEEEE  Tayloru kurtardik. Hemen odasina goturduk. Doktor çagirdik. Doktor taylorun durumunun iyi oldugunu bugunluk su içmek hariç,suya dokunmaain dusşa bile dahi girmesin,ama su içerkende bir içiste 3 yudumdan fazla içmemesini söyledi.

^^^^^^^^^^^^^^^^

NEYSE TAYLOR BIRAZ DINLENSI  2 GUN SONRA DONUCEZ ZATEN.AMA BNIM TATILIM SUPER GECTI. 2 GUNU GUZEL GECIRECEGIME EMINIMMMM. ARKADASLAR BIR DAHAKI BOLUMEEEE

♥♥♥♥♥♥♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Erkek Lisesinde İki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin