Se aude galagie din sat. Ce naiba oamenii astia n-au somn? Cred ca e 5 dimineata inca nici soarele nu s-a deranjat sa se urce pe cer..pff..
Capetenia intră in coliba noastra si suflă dintr-un fluier de os trezindu-i si pe ceilalti lenesi.
DS: Iar ne trezim devreme?!
M: Shh e ăsta micu' aici..
DS: Pfff.
Ne-am ridicat toti din jurul focului acum devenit cenusa si am iesit din coliba de paie. Afara am dat cu uăchii de ceva ce am mai vazut numai la televizor, satenii erau stransi in jurul cenusei si dansau, in fine mai mult se bâțâiau si aruncau cu cenusa in toate partile nimerind-o pe McKenzie.
M: Nația mamei voastre de retardati!
A: Taci tu ca poate ne mâncă din cauza ta!
M: Nu-mi pasa! Mi-au distrus parul!
Capetenia isi intoarse capul spre noi si ne facu semn sa tăcem, ne-am comformat si am lasat capul in pamant.
Un saman dubios cu o căpățână de lup pe cap s-a indreptat inspre noi si a aruncat cu cenusa pe toti 5, McKenzie facand din nou o față gen: "Va omor!"
A: Calm down sis.
M:Dar dar dar...parul meu..
A: Oricum era jegos..ca noi toti de altfel.
DS: Da chiar, noi cand ne mai spalam?
Capetenia se uitã la noi si admiră jegul care ne acoperea din cap pana-n picioare.
C: Apropo de spalat..
A&M&An&DS&D: Da? l-am intrerupt toti inainte sa apuce sa termine ce avea.
C: Va putem incalzi niste apa din râu si va puteti spala in ligianul ala mare de lemn.
M: In vazul tuturor?!
DS: Daaaaa, a spus el cu o față de amorezat.
M: Nici sa nu te vad!
C: Putem duce lighianul in coliba.
A&M: DA!
An&DS: Buuuuu!!
A: Shhshh!
M: Idiotilor.
C: Baieti!
An&DS&D: Da?
C: Luati lighianul si aduceti-l in coliba. Umpleti-l cu apa si lasati-l asa pana dupa ce terminam primul antrenament.
DS: Antrenament?! Asa devreme?!
C: E lumina deja. E zi, nu se mai doarme.
DS: Mhm...mda..clar..
C: Veniti dupa mine si luati-va armele!
An:Great!...
~Andy Pov.~
Acum unde naiba mai mergem si ce naiba mai facem? Adica hellău! Eu abia am iesit din coma dupa ce draga mea Ash a tras cu o nenorocita de sageata otravita, in fine incerca sa ma salveze dar aia e partea a doua..
Deci, sa revenim la subiect. Tipul asta cu pene de cine stie ce specie de maimuta nedescoperita (*cough* DS) pe cap ne duce la mama dracu' in padure.
C: Am ajuns.
Cand m-am uitat era un adevarat teren de antrenament cu ținte, manechine de ciuruiala, tot felul de trasee si ca " final touch" niste șopârlo-maimuțe-chestii in niste custi de lemn.
CITEȘTI
Nightmare
Teen FictionNightmare este o carte plina cu aventuri de domeniul fantasticului cu intorsaturi de situatie in care trebuie sa alegi intre dragoste si supravietuire.