Intre Rai si Iad

48 3 2
                                    

DS: Siiiii azi ce facem?
M:Chiar te intereseaza?
DS: Serios? Raspunzi o intrebare?
M: Dap.
DS: Si nu nu ma intereseaza..doar ma gandeam daca pot sa..umm.. "fac prajitura".
M: Faci prajitura?!?!
An: McKenzie calmeaza-te e vorba de DS nu cred ca se refera la ..prajitura..
M: Oh da bine zici..

*Ash vine langa ei*
A: Si despre ce vorb..
DS: NU despre umm " prajitura"!
A: Mda nu cu tine vorbeam.
DS:Huh..
A: Si serios? Prajitura? Ceva mai bun nu ai gasit?
DS: Ehh...umm nu.
An: Si cum ai dormit draga mea?
A: Bine..cred..
An: S-a intamplat ceva?
A: Aaa nu...vise..stii tu.
An: Vise..da..
A: Da.
M: Ash nu vii putin sa mai punem niste lemne pe foc?
A: Mi lene.
M: Taci si hai!
A: Bine bineeeee.

*Langa focul aproape stins*
M: De ce nu vrei sa ii zici lui Andy despre vis?
A: Pentru ca nu stiu...nu stiu..
M: Ce dracu nu stii?
A: Imi e frica sa ii zic.
M: De ce? Parca era iubitul tau!
A: Pai e si il iubesc dar...nu stiu cum va reactiona, adica e vorba de mai mult de doar un vis..

*Flashback*

Sangele ne leaga, dar tu nu ma cunosti, insa eu te cunosc, o aura serafica și una demonica, eu și tu..mereu...
*End Flashback*
M: Umm...ok..ANDY!!
An: DA? *striga de parca ar fii nu stiu cat de departe*
M: HAI UN PIC!
A: McKenzie..nuu..
M: Taci trebuie sa vedem ce se intampla de fapt aici.
A: Bine..
~Ash Pov.~
Intre timp Andy a ajuns langa noi:
An: Da?
M: Ash vrea sa iti povesteasca ceva..despre visul ei.
An: Da, Ash?
A: Pai..
An: Ascult, a spus in timp ce se așeza pe pamantul rece.
A:Am visat un baiat..
An: Un baiat?
A: Da..si nu nu e ceea ce pare.
*din spate se audea myryfyk@ voce a lui DS*
DS: Deci nu se lasa cu sex?
An&M: Ti se pare ca e momentul?
DS: Tot timpul e.
M: De ce nu mergi sa il trezesti pe Dylan?
DS: Glumesti?! Daca ma musca?!
*McKenzie mârâie la el*
DS: Bine sefa plec..

An: Bine continua.
A: Bine.
An: Si cum arata?
A: Foarte similar mie, inalt musculos piele palida ochi negrii ca taciunele fara vreo expresie care sa poata fii citita, par alb, haine negre si avea o voce patrunzatoare..
An: A vorbit cu tine? Ce a zis?
A: A zis ca el ma cunoaste, dar eu nu, ca avem o legatura de sange..una serafica si una demonica.
An: Asta ce ar trebui sa insemne?
A: Nu stiu..dar de cand l-am vazut imaginea lui mi s-a intiparit in minte, iar inima mea tresalta de fiecare data cand ma gandesc la el, am zis cu un ton pierit uitandu-ma in gol la pamantul umed.
An: Ash..nu...
A: Nu Andy..nu.
An: Ash..,a spus Andy usor in timp ce ma indepartam.
A: Nu Andy am nevoie de o plimbare.
An: Vin cu tine, spune repede ridicandu-se.
A: Nu. Merg singura.
An: Dar...
A fost ultimul cuvant pe care l-am auzit in timp ce apucam un cutit si ieseam din mica noastra ascunzatoare.
M-am plimbat pe mica carare facuta de noi cand am venit..pana la "cuibusorul de nebunii"
*Flashback*

A: Andyyy ahhhh.

An: Mai tare!

A:Andyyy!

An: Ashh mai tareee!

A: ANDY!UHH
*End Flashback*
Nu nu vreau sa ma mai gandesc la asta..
Daca baiatul acela se referea la ceea ce cred asta inseamna ca unul din noi e demon..iar celalat inger, el..avea imaginea unui inger si vocea unuia..eu sunt doar..un demon..singuratic, dar nu chiar atat de singur.
Si...
Sangele..
Ma gandeam in timp ce ma uitam la cutitul din mana mea. Poate ar trebui sa..
Am mai ucis demoni in timpul in care am fost aici, iar sangele lor era...negru ca smoala, atunci mi s-a parut faina ideea sa ai sange negru, dar acum nu imi mai surade atat de mult..
Dar nu pot sa o fac..nu aici cel putin, e posibil sa le atrag atentia prietenilor mei..
Am continuat sa merg pana am ajuns inapoi in padure, pe poteca se mai vedeau inca urmele noastre intiparite in noroiul acum uscat. De cum am intrat in padure am inceput sa aud sunete ciudate, nu la fel de ciudate ca la inceput. Am mai mers un pic gandindu-ma la toate lucrurile frumoase care s-au petrecut cand eram acasa si de cand am ajuns aici...cum Andy se cearta mereu cu DS, iar Dylan doarme mai mereu, iar eu si McKenzie facem mereu misto de ei..
In timp ce imi aranjam gandurile in minte un soi de craco-capra mi-a sarit in față si parea ca vrea sa ma atace, dar eu abia mi-am ridicat privirea, parca cerand sa fiu ucisa..Animalul m-a privit indelung apoi s-a retras inapoi in desișurile padurii.
Am respirat usurata si am continuat sa merg tot uitandu-ma la cutit..

*In Tabara*
An: E acolo de mult timp. DS ar trebui sa mergem dupa ea.
D: Eu zic sa o lasati.
M: Uite cine s-a trezit.
D: Da eu unicul.
M: Mai scuteste-ma.
An: Dar...Ash...
DS: Calmeaza-te, e puternica, se descurca.
An: Mersi..DS.
DS: Pentru ce?
An: Pentru ca ai zis asta.
DS: Frate sper ca nu intrii iar in depresie...
An: Nu..nu e ok frate.
DS: Nu e momentul pentru chestii sentimentale, vezi de aia e mai bine doar sa "faci prajitura" si sa pleci.
An: Heh.
DS: Scuze doar incercam sa te inveselesc.
An: Mda in stilul tau clasic.
DS: Dep.

*In Padure*
Am mai mers printre copacii grosi pana am ajuns la un luminis, m-am asezat pe iarba...si am decis sa o fac.. M-am uitat la cer, fara sa vad ceva anume, gandul imi zbura la baiatul palid si cu ochi de taciune.....sangele..e calea.. Am luat cutitul si am sfasiat venele de la incheietura...in timp ce sangele cald, viata se scurgea din mine..el imi aparea in minte...vederea mi se incețoșa..iar apoi totul a devenit pasnic..

Sorry creeperi ca nu am mai postat se 100 de ani dar aici e noul capitol :))

NightmareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum