1 Part

466 17 2
                                    

Rytas

-Ohhhh, supistas žadintuve užtilk!-kėliausi uš lovos. Aghhh, pėmiau žadintuva ir nuėjusi i "terasą" ant stogo išmečiau.Grižau i kambarį. Hmmm, reiktu pašiaušti po parduotuves. Vėl kritau į savo dvigule lovyte ir pasiėmusi loptopą atsidariau savo sąskaitą. Yess, tėvukai pervedė pinigus. Mano tėvai Chanel firmos savininkai ir mane pavadino tuo vardu xDDD. Ai jo aš ten dirbu modeliu. Brangiausias modelis esu ar kaip ten skaitos. Vip ar ždž. Kur tu supistas šudo padėtas telefonas? Vo, atsidariau savo mažą adresų knygute ir suradau Sheeran numeriuką. Ji mano bff. Kitų draugių neturiu. 
Chanel (C) Sveika, lopeta
Sheeran(S) O labukaa, jau iš psicūškės paleido xDDD
Tokie mūsų pokalbiai
C žiū nori shop'o diena?
S yes, sir
Abidvi nusijuokėm
S dawaice lopeta varau
C dawaiceee

Šokau iš savo mikštos lovytes, ir nuėjau į duša nusimečiau sexyy marškinukus ir įlipau į vonią. Šaltas dušas labai atgaivina. Išlipau iš dušo. Nusivaliau kūna ir pasitepiau braškių kvapo kremu. Plaukau šlapi, kvepėjo šokalodu. Mmmm. Ir ką apsirengti stovėjau nuoga drabužinėje. O kas man? Priėjau prie apatinių ir pasiėmiau raudonus nerinuotus. Apsimoviau. Vaikščiojau po drabužinę. Oba, I found it. 

Apsirengiau: http://data2.whicdn.com/images/136236352/large.jpg

Batukai: http://data3.whicdn.com/images/136218625/large.jpg

Yap, lupas perbraukiau su braškio skonio balzamu, blakstienas užriečiau ir padažiau. Nebuvau makiažo gerbėja. Nors kai reikėdavo eiti podiumu man uždėdavo krūva kilogramų špakliaus. Nuėjau apačion. Mano namukas, buvo vieno aukšto gyvenau palėpėje, ji buvo gražiai sutvarkyta. Nuėjau i požeminį garažą ir įsėdau i savo gražuolė (http://data2.whicdn.com/images/136299354/large.jpg) Misija: pasiimti Sheer ir siausti po parduotuves :))

-Pas Sheer-

-Sheer, brangute,-sušukau kieme
Ta išlindo pro buto langą.
-Tuojau, mieloji,-atšuko atgal. Mai girl. Po 5 min. nusileido mano gražioji Sheer. Man priėbėgus prie jos apsikabinom. Mes nesimatėm 1 savaitęę.
-Pasiilgau tavęs, maže
-Aš ir,-Sheer 

Susėdom i mašina ir nulėkėm i shop blow centra.

-Po 6 valandų-
-Vsio varom iki mašinos sukišam šiuos velnio neštus krepšius ir varom į Nandos. Noriu ėst.-numykiau
-Jūsų pageidavimams,-bandė nusileikt Sheer, bet dribo ant kažkokio berno. Aš pradėjau juoktis, bet nustojau tada kai išgirdau balsus. Atsisukau o prie to berno ant kurio užvirto Sheer, stovėjo dar 4. Wut wut? Iš kur jie čia? Mačiau kaip Sheer raudonuoja. 
-Čia Chanel, Chanel Niall,-aš nusišypsojau ir man į ausį Sheer šnibždėda: -čia one directionnnnn. Oi goshhh ji taigi directionier. Prisistatė ir tie 4.
-Kur einat panelės?-Zayn kiek suprantu
-Į..-Sheer norėjo kažką sakyti, bet
-Matot mes 6 valandas davėmės po parduotuves, ir turim begalią maišų, so manau turėtumėt žinot kur mes einam.
-Į dar kita parduotuvę,-Harry 
-Gaila, bet einam į mašiną sukišt velno neštų maišų,-nusišypsojau fake smile, ir parodžius Sheer, kad varom nuėjom
-Hei! 
Atsisukom.
-Mes čia darom, kaip ir susitikima, tai pagalvojom, kad ir jus galėtumėm pakviest?-Louis 
Pažvelgiau į Sheer.
-Ateisim. Tik kur?
-Jei duotumėt numerius parašytumėm,-Liam 
-Sheer 965843, mano 125874
-Ačiū,-pasakė visi
-Ate
-Ate?
Mes su Sheer apsisukom ir nuėjom iki mano mažylės. Sugrūdom maišus vos vos ir nuvarėm iki Nandos.

***

-Man, kepsnį su bulvytėm fri ir graikiškom salotom, ir dar karamelinį latte.
-Man šokoladinį latte, ir pica su pievagrybiais,-Sheer 

***
-Po 1h.-

-Tai jei jie sakė 8 p.m. tai atvažiuosiu puse ir galėsim varyt,-aiškinau Sheer 
-Ok, varau, čiau braške,-pasakė mes absikabinom irji išlipo. Aš nuskuodžiau namo.

-Namuose-

Greit drėbiau visus pirkinius prie durų nusispyriau kablus, nusimoviau šorutukus, su maike ir begte nubėgau i vonią. Vonioje sustojau, dar atsisėdau ant tuliko. Reikalas užspaudė. Padarius tai nusimoviau apatinius ir įlipau į savo mylimą vonia nusiprausti.

----------------------------------------------------------------------------------------

Ką manot?

Yolo, I Can't Let her GoOù les histoires vivent. Découvrez maintenant