Pohled Liama💚:
Abych to tady teď vysvětlil...Loui s Harrym jsou v koupelně a líbají se tam a já s Niallem jsem na gauči a objímáme se...***
Až jsme byli se všemi krabicemi u mě doma, tak jsme začli postupně vybalovat a Niallovi zakručelo v břiše.
,,Li?Já mám docela hlad" řekl Ni
,,Toho jsem si všiml, jak ti zakručelo v břiše"
,,Nechceš nám objednat pizzu?"
,,Klidně, jakou chceš?"zeptám se ho
,,Asi HAWAI, jakou si dáš ty?"
,,Asi taky HAWAI, tak já to jdu objednat"Po chvíli jsem se vrátil do obýváku.
,,Ni?Co kdyby jsme si pustili film?"
,,Li, to je super nápad a jakej chceš?"políbí mě a zasměje s tím nejkrásnějším úsměvem
,,Třeba LONDON HAS FALLEN?"
,,Dobrý nápad, tak ty to pusť a já jdu připravit popcorn a colu, hned jsem tu"Koukali ksme se na film a objímali jsme se.
Co jsem udělal, že jsem si zasloužil tohohle roztomilého kluka, blonďáčka s očima jako studánky a s tím nejkrásnějším úsměvem pod sluncem?Já sám nevím ale je to to největší štěstíčko, co mě kdy potkalo...
,,Li? Nad čím přemýšlíš?" vyruší mě jemný hlásek kluka,na kterého jsem teď myslel.
,,Nad tím nejroztomilejším klukem, který má blonďaté vlasy, oči jako studánky, ten nejkrásnější úsměv pod sluncem a roztomilý, upřímný smích a miluji ho ze všech nejvíce a je pro mě všechno a chci s ním strávit celou budoucnost až do smrti, jsi to ti Nialle Jamesy Horane" zarecituji a vidím slzy štěstí u mého přítele...
,,T-to bylo to nejkrásnější, co mi kdy kdo řekl, taky tě milujuuuuu" řekne a políbí mě
,,A Li?Něco mě napadlo,ale pokud souhlasit nebudeš tak samozřejmě ne..."
,,Co chceš?Splním každé přání pro tebe"
,,No, to, ehm, nechťel by ses se mnou, ehm milovat?"Pohled Nialla🧡:
Chtěl jsem mu to říct už tak dlouhou dobu a teď jsem konečně dostal odvahu mu to říct.,,Jo,ale pokud to chceš jen kvuli mě, tak to memusíš dělat a já tě do ničeho nutit nebudu, ale pokud fakt chceš, tak ale budu hrozně opatrný, ok?"
,,Chci tě ve svém nitru, Li" rozhodnu to...13+
Liam mě hned začal líbat a sundavat mi moje tričko. Pak jsem mu ká začal sundavat tričko a hned jsem se zastyděl nad svojí postavou, protože Li má hrozně hezky vypracované svaly, jak břišní, tak bicepsy.
Pak přišla řada na kalhoty a ani jsme se nenadáli a byli jsme oba jen v boxerkách.
Liam mi začal hladit přes boxerky mého kámoše a tak jsem bul ještě vzrušenější než do teď, Liam měl taky velkou bouli v boxerkách.Po chvíli ho to ale přestalo bavit a vyndal mojí chloubu z boxerek.Nejdříve mě přejel svojí dokonalou rukou a já mu zavzdychal do rtů.Pak mojí chloubu vzal do pusy, nekdříve jen špičku a pak celou mojí délku si strčil do pusy, pohyboval hlavou nahoru a dolu a někdy sál a použil i zoubky.
Já jsem vzdychal jako divej a to ještě nepřišlo na to hlavní...
Až jsem se mu udělal do pusy, tak to všechno spolykal a pak si mě pod sebe položil a věnoval mi pohled jako: jseš si jist?
Já jen přikývnul a on si naslinil svoje prsty a vjel s nima do mě a já zavzdychal.Příprava trvala jen pár minut a pak do mě zajel zatím necelou svojí chloubou a mě vyhrkly slzy, chvíli teda přestal a pak do mě přirazil.
Chvilku takhle přirážel, dokud se do mě neudělal.Až se udělal, tak mě polilo horko a já jsem se po chvíli udělal na peřinu.
Pak jsme vyčerpáním lehli na postel a usli jsme si v náručí...
***
Ráno jsem se vzbudil budíkem s bolavou hlavou a tak jsem se šel alespoň osprchovat ze včerejší noci.Při vzpomínce na včerejší noc jsem se začervenal a usmál jsem se.
Ve sprše jsem nechal stékat kapičky po mém těle a nakonec jsem ze sprchy vylezl, usušil jsem se, dal jsem si ručník kolem pasu a šel jsem do ložnice pro nějaké oblečení, jenže v ložnici mi spadne ručník z pasu...
,,Takhle pěknej pohled po ránu jsem fakt nečekal" zasměje se rozespale Liam
,,Taky ti přeji dobré ráno" zasmál jsem se ale hlavou mi projela bolest a sykl jsem
,,Dobré ráno, co tě bolí miáčku?"
,,Zadek a hlava" a zase blesk hlavou
,,Jak to?" rýpnil si do mě
,,Tak si přehraj co se stalo včera a hned to zjistíš a pojď musíme do šloly"
,,No jo, vždyť už jdu"Po snídani jsme se převlekli, umyli zuby, učesali jsme se a pak byl čas jet Liamovo autem do školy...
___________________________________
Tak, další kapitola je na světě!Doufám že se ti dobře četla a nebylo tam moc chyb...
Jde se na další kalitolu, tak přeji hodně šťestí a předem se omluovám za chyby...
ČTEŠ
Niam Horayne-Niall Horan&Liam Payne/TEXTING/GayFF/CZ
FanfictionNiall Horan Je sedmnáctiletý kluk, který chodí do posledního ročníku střední školy.Nialla vyhodili rodiče z domu, když jim řekl, že je gay a tak do svých 16. narozenin bydlel u svého staršího bratra Grega.Teď už má však svůj byt.Co se stane, když si...