Pořád pohled Nialla🧡:
Chvíli jsem seděl na sedačce vedle Jameeho kolíbky a pozoroval jsem malé štěstíčko, jak nádherně oddychuje.,,Lásko, jsem doma!" řekne-spíš polozakřičí Li, když zabouchne vchodové dveře.
,,Pšššt, ať nevzbudíš malýho a jinak ahuuj" řekl jsem a políbili jsme se
,,Tady je ten nákup..." řekne Li a dá tašku s nákupem na linku a začne z ní vyndávat věci a strkat je do ledničky.Jsem docela nervózní z Liamovo rodičů, viděli jsme se jen na svatbě, kde vlastně moje břicho nebylo vidět a ani jsme jim neříkali, že já čekám malého drobečka a ani když se narodil. Bojím se docela jejich reakce...Ale vím, že kdyby se o něco zlého pokusili proti nám, tak že nás Li ochrání.
A ptáte se, jestli jsem vůbec o Liamovi říkal rodičům? Tak ne, neříkal a ani to v plánu nemám.Bylo by přece jen divný, kdyby o sobě nedali takovou dobu vědět a pak kdybych jim řekl, že jsou prarodiče, tak by se jakoby nic vrátili na pozici hodných rodičů...
Celý dopoledne jsme s Lilim strávili uklízením, vařením a připravováním na příchod jeho rodičů.
Pohled Liama❤:
I když to možná nevypadá, jsem docela nervózní.Sedíme s Ninim na sedačce, objímáme se, máme už všechno připravené, koukáme se na telku a domem se rozezní zvonek...
,,Ahoj mami, ahoj tati, pojďte dál, už na vás s Niallem čekáme" řeknu jim a snaźím se u toho nevypadat tak nervózně.
,,Dobrý den" řekne nesměle Ni a začervená se- je docela introvert,,Tak řeknete nám tu novinu, kvůli které jsme přijeli za vámi?" zeptá se mamka
,,Tak pojďte do obýváku" řeknu nervózně,,Jé vy jste si adoptovali mimčo?To je super!Doufám, že se o něj pěkně staráte"
,,Víš mami, Jamee není adoptovaný..."
,,Jak to myslíš?"nechápe mamka
,,Jseš opravdová babička..."
,,Pořád nechápu, jak to myslíš synu"
,,Tak, jak to říkám, když my jsme rodiče Jameeho, tak vy jste prarodiče"
,,Já to pořád nechápu"
,,No prostě že mimčo je naše s Niallem"
,,J-Jako že je vaše"
,,No věc se má tak, že prostě jsme s Liamem tak ehm, jsme se milovali, no a pak mi bylo hrozně blbě, tak jsme šli k doktorovi a tam mi zjistili, že jsem těhotný a pak byla svatba no a pár měsíců po svatbě se narodil tady malý Jamee"vysvětlí Ni,,T-takže jestli tomu rozumím správně, tak ty jsi otěhotněl s Liamem a máte spolu tady toho malého drobečka v postýlce"
,,Ano, přesně tak, je to hrozně výjmečné, ale nějaká šance tam je a to se poštěstilo právě mě a Liamovi" řekl Ni
,,Gratuluju, a já jsem teda babička!Já jsem už myslela,že se mi něco takového nepoštěstí,Geoffe,řekni taky něco" pobídla mamka mého tátu, který se k ničemu zatím nevyjádřil, což mě docela štvalo...
,,No, ehm, asi jsem docela změnil názor na homosexuály, když jsem vás poprvé viděl, jak jste se líbali, přišlo mi to docela nechutné, ale když vidím, jak jste si blízko a jak se máte rádi, tak jste mi otevřeli oči a přeju vám to"shrnul otec
,,A-a Jamee?"zeptal jsem se
,,Jsem rád, že jsi ze mě udělal dědu, a přeju vám to" řekl táta a zasmáli jsme sePak celé odpoledne probíhalo normálně.
Rodiče odešli až kolem 7 hodiny večerní...Pohled Nialla🧡:
Tenhle den jsem si užil, strach z Liamovo rodičů, co řeknou, ze mě spadl, až Liamovo mamka řekla šťastně, že bude babička...Podívali jsme se s Liamem na filmy, chroustali u nich popcorn, pili colu, mazlili se, chechtali se a povídali jsme si.
Tenhle den je 7. nejlepší den v mém životě.
Ptáte se co bylo tich 6 dnů před ním?1. Že jsem se narodil
2. Že jsem poznal Liama
3. Že jsme se s Liamem začli chodit
4. Že jsem otěhotněl
5. Že jsme měli s Liamem svatbu
6. Že se nám narodil Jamee
No a ten 7. je dnešní den...Jenže to jsem nevěděl, co nastane.......
___________________________________
Taak, tato kapitola je malinko kratší, doufám že ale ne moc krátká:D
Doufám, že se ti líbila a nebylo tam moc chyb a jdeme na další kapitolu :D
Přeji pěkné čtení a předem se omlouvám za případné chyby :D
Co myslíš, že se stane??
ČTEŠ
Niam Horayne-Niall Horan&Liam Payne/TEXTING/GayFF/CZ
FanfictionNiall Horan Je sedmnáctiletý kluk, který chodí do posledního ročníku střední školy.Nialla vyhodili rodiče z domu, když jim řekl, že je gay a tak do svých 16. narozenin bydlel u svého staršího bratra Grega.Teď už má však svůj byt.Co se stane, když si...