Merhabaaaaaaa nasıllsııınıızzz kuzucuklarıııımmm ayy böylede yazınca kendimi çıtkırıldım kız gibi hissettim bence güzel bir giriş bulsam iyi olur herneyyyseee başlayınnnnnn bakiiimmm;))
Sonunda bize teşvik edebildi hanımefendi! El sallayarak gel işareti yaptım hızlı bir şekilde yanıma koştu yürümeye başladık yolda yine kendi dansımı yapmaya başladım Skdjskhdkd sürekli bu dansı yaparım bu benim dansım! Öyle kimseler yapamaaz..
Markete geldiğimizde hızlı bir şekilde içeriye girdik bugün " çekirdek+kola " günüü! Çekirdeklerin olduğu reyona geldik 3 tane çekirdek paketlerinde aldım sera da içecek reyonuna gitti kasaya aldıklarımı bıraktım seranın yanına gittim küçük boy kola almış yanında 3 tane büyük kutu Brun almış Enerji içeceğini gerçekten severiz!! 3 tanede cips aldık ve tekrar kasaya doğru ilerledik sera kasadakilerini poşete koyarken telim çaldı bakmadan kulağıma götürdüm böyle bir huyum vardı benim..+Burkimm : nerdesiniz patatesim!?
Patatesim : Marketteyiz şimdi çıkıyoruz sen?
+Burkimm : tamam bende parkın yakınındayım orda görüşürüz
Patatesim : Görüşürüüzzz!
Telimi kapatıp seraya baktım burak'ın bizi parkın yakınlarında olduğunu söyledim oda başını salladı sanki biraz durgun gibiydi anlamadım yanıma geldiğindendir konuşmadı hiç..
Ben : Knk iyimisin?
Sera : iyiyim knk noldu ki?
Ben : eminmisin? Durgun gibisin sanki anlat bakalım noldu?
Sera : Parka gidelim Burak da gelsin Herşeyi Anlatacam
Şaşırmıştım nolmuş olabilirdi ki sorunları yoktu ne ailesel nede aşk meşk hiç biri... sera sevgili falan yapmaz flörtü bile yoktur 1 kere bile yapmadı kısaca Aşk'a inanmıyor Aile desen o da yani Şanslı olanımız Sera'dır
Benim Annem...öldü...ben 5 yaşındayken... Babam da.. annemin öldüğüne... dayanamadı...intahar..etti..
Teyzem'le yaşıyorum.. ben evin tek çocuğuyum ama kardeşlerim var beni hiç bir zaman bırakmayan Burak ve Sera herzaman yanımda oldular her anım da çocukluk arkadaşım onlar benim hatta kardeşlerim! Ben olanları düşünürken geldiğimizi daha yeni fark ettim Burak bizi salıncakta oturmuş bekliyordu yanına doğru gittik arkasından onu korkutarak geldim biraz gülüştükten sonra yere oturup aldıklarımızı yemeye başladık... Bugünü çok seviyorum! Biz bu rutini haftada 2 kere yaparız ve çok güzel olur!...Yediklerimizi toplayıp çöpe atmak için ayağa kalktım geldiğimde Sera ağlıyordu Burak sa endişeyle oma bakıyordu nolduğunu anlamadım yanına oturup konuşmaya başladım...Ben : Sera noldu geldiğimizdendir hiç konuşmadın durgundun noldu anlat Hadi biz seni dinliyoruz ve hep yanında olucaz..
Bu söylediklerim daha çok ağlamasına neden oldu yanlış bişi demedim ki! Burnunu silip dudaklarını araladı sonunda konuşmaya başladı şükür yarrabi!..
Sera : ben... ben.. ben çok kötü bir arkadaşım sizi hakketmiyorum!
Ben : Sera saçmalama! Neden öyle diyorsun?
Sera : İdil ben..ben..idil ben çok kötü birşey yaptım sana!
Duyduğuma inanamadım! Ne diyordu bu ah saçmalıyor işte. Ben tam konuşucakken devam etti.
Sera : İdil ben...Ben Arese Aşık oldum!
Özür dilerim ama olmuyo! Çıkaramıyorum aklımdan onu! Çok özür dilerim idil affet beni nolur!!Şok oldum! Şaka gibi abi ya sinirden kahkağa attım bu nasıl mümkün olur lan en yakın arkadaşım sevdiğim adama nasıl aşık olabilir! Aklım almıyo.
Selaammmmm Biraz heycanlı bölümde bırakmayım dedim SLDJKSHDHDHDKDDH Neyse bişi olmaz yarın yazarım büyük ihtimalle Görüşürüzzzz Şeker gibi kalın! Mutlu kalın! Dans etmeyide unutmayınnnnn Skdjsjdhdkdh ;)))