Ay dün sizi heyecanda bıraktım hada heycanlanmadınız ben kendi kendime gelin güvey oluyorum ay çok kötü bir durum olurdu neyse nasılsınızzzzzzzz bakalımmmm ben iyiyim alllah razı olsunnnn bak görmüyormusunuz gene giriş bulamadım off Sonra buluruz bişiler çok bekletmeden Okuyuunnn bakalıııımmmm ;
İdil'den
Şuan bir bankta oturmuş denizi izliyorum ne zaman canım sıkkın olsa sahile giderim bağırır ağlarım sonra hiç bişi olmamış gibi davranırım seranın söyledikleri kulaklarımda çınladı aşık olduğum adamı nasıl sevebilirdi ben hergün ona anlattım onu...Aresi seveli 5 ay oldu abartılacak bir ay olmasada ona aşık olduğumu biliyordu ona yazmamam için çok çaba sarf ediyordu ne zaman ares konusunu açsam beni susturup duruyordu ve ona yazmamı istemiyordu...Şimdi fark ediyorum ki kardeşim dediğim kişi benim mutlu olmamı ıstemiyor... telimi kapattığım için basılı tutup açtım açar açmaz Burak aradı kulağıma götürdüm..
+Burak : Nerdesin sen!? 2 saattir sana ulaşmaya çalışıyorum bakmadığım yer kalmadı yer yarıldı içine mi girdin amk?!
Ben : B-burak...b-ben... ben sahildeyim gel yanıma sana ihtiyacım var..ben çok k-kötüyüm..
Teli hemen suratıma kapattı 20 dkk sonra arkamdan tanıdık bir ses duydum arkamı döndüğümde Burağı gördüm ayağa kalkıp koşarak sarıldım ona oda bana karşılık verdi baya uzun bir süre sarıldık bu sarılmaya çok ihtiyacım vardı. Ayrıldığım da gel işareti yapıp yanıma çağırdım geldi yanıma oturdu bende başımı gösüne yasladım oda kollarıyla sardı beni. Konuşan ilk o oldu..
Burak : Daha iyimisin? Gerçi dünyanın en saçma sorusunu sordum sana ama..iyimisin yinede?
Ben : Daha iyi oldum merak etme..
Burak : bilmediğin bişi daha var ama üzüleceğini bildiğim için söyleyemiyorum..
Kafamı kaldırdım yana dönerek oturdum oda aynısını yaptı dinliyorum der gibi başımı salladım yutkundu dudaklarını yaladı derin bir nefes alıp verdi ve konuşmaya başladı..
Burak : İdil söylediklerim seni üzdüğü için şimdiden özür dilerim..sen koşarak gittikten sonra sera'la konuştum. Tabi konuşmak sayılmaz gerçi kızdım yani biraz bağırmışta olabilirim.. ama çok kötü şeyler söyledi o bizi hakketmiyor idil ona tokat atmamak için kendimi zor tuttum..
Derin bir nefes aldı iyiki atmadın nolursa olsun kadına şiddet uygulanmaz! Burağı tanıdığım için içim rahattı burak asla ama asla böyle birşey yapmaz ama kendini zor tuttuysa sera neler söyledi bilmiyorum ama sanırım Burağı bile sinirlendirdiyse hiç iyi şeyler değil..
Burak : İdil sera seninle çok büyük bir oyun oynuyor.. sırf seni kıskandığı için. Aresi aslında sevmiyormuş sadece aresi senden nefret etmesini sağlayacakmış senin adına yazıp seni söyleyip nefret etiricekmiş. Bide...aslında...seni şey.. seni hiç sevmemiş en başından beri küçüklükten beri seni sevmemiş hep kıskanmış yeni bir plânı olduğunu söyledi.. İdil inan bana ben bilmiyordum şimdi öğreniyorum..gerçekten söylediklerim canını acıtıcağını söyledim tekrar özür dilerim patatesim ben senin yanındayım ne olursa olsun..hiç bırakmayacam..
Duyduklarıma inanamadım bu..bu gerçek olamaz nasıl olur..neden lan neden ben ona ne yaptım.. kendimi toparladım asla hiç kimse için ağlamayacağıma yemin ettim artık ağlamak yok oyun mu istiyorsun sera peki oyun oynayalım ama baştan söyliyim canını acıtabilirim yapacaklarımdan artık ben sorumlu değilim... Sahilde burağa sarıldım ve artık oyun oynama sırası bizde olduğunu söyledim bu durum onun da hoşuna gitti ve oda bana katıldı..şimdi ise burakla birlikte eve geldik onu evi bizim evin karşısında komşuyuz yani ona el sallayarak binaya girdim anahtarla evi açtım içeriye girdim ev çok sessiz ve karanlıktı telimden saate baktım anasını satayım! 01:25 Saat çok geçti olmuş... sessiz bir şekilde odama doğru ilerledim allahtan hepsinin uykusu ağır bi tek benim hafif neyse odama girdim anahtarları masama bıraktım üsütümü değiştirdim civcivli olan pijamalarımı giydim kendimi bildim bileli bu pijamayı hep giyerim..çünkü bunu bana..annem almış öleceğini biliyormuş ben büyüdüğümde giyebilmem için almış ondan kalan hatıra bu..Bide küçük ay ve yıldık şeklide bir kolyem var...
Yatağıma uzandım direk güzel bir uyku çektim..bugün gerçekten çok yorucu ve üzüntülü bir gün geçti en son babamın ve annemin öldüğünde bu halde olduğumu hatırladım geçmiş ne kadar geçmişteyse asla beni bırakmıyordu..Selaaaammmmm naberdinizzzzz vala ben iyiyim alllah razı olsun kitabı biraz az yazıyorum fark ettim ama napayım yaw yoruluyorum çabuk bide bu bir haç haftadır ev çok gürültüylü ondan dolayi biraz da başım ağırıyor bu gereksiz bilgi için rica ederim ne demek her zaman! Neyse çok konuştum görüşürüzzzzzzz mutlu kalın şeker gibi kalın Bu arada Dans etmeyide unutmaaayydııııınnnnnnn ;))))