Jungkooklara gelebilmiştim sonunda hemen kapıyı çaldım ve jungkook kapıyı açıp hemen beni içeri çekti ve dudaklarıma yapıştı.
Bende ona karşılık verdim, birkaç dakika böyle öpüşmüştük, jungkook hemen ayrıldı ve"aslında daha da ileri gidicektim ama bugün çok işimiz var kaplancık"deyince, bende"umarım bu sex dışında bir iştir popişim bir acıyı daha katlanamaz"deyince jungkook sırıttı ve"merak etme bebeğim bugünki işimiz sex değil, teyzemlerin Bi kafesi var bazen orada gönülü olarak çalışırım ve bugünde bana ihtiyaç varmış bende dedimki kendi kendime sevgilimsiz bir günüm değil bir salisem bile tek geçemez o yüzden senide çağırdım.Benimle kafeye gelirmisin kaplanım"dedi.
Hemen onun kucağına atladım ve "tabiki gelirim canım tavşanım benim, çilek kokulum" jungkook iç geçirerek"çilek kokulum mu? Azmamımı istiyorsun taehyung "deyip sonra sırıttı" yok şimdilik azma
Sonra ben seni kendim azdırıcam"dedim.Jungkook dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ve "ben seni hak edecek ne yaptım tae tae" sırıttı"sadece sevdin jungkook" dedim ve beraber evden çıktık ve jungkookun teyzesinin kafesine gittik.
Jungkook teyzesine"teyze bu sevgilim taehyung"hemen jungkooku çimdikledim. Jungkook hemen kendini geri çekince, teyzesi kahkağa atarak"korkmana gerek yok taehyung ben jungkookun babası gibi değilim, jungkook bana senden çok bahsetti seni çok seviyordu bende benim yeğenimi aptal aşık yapan bu çocuğu merak ettim, bana minhu abla diyebilirsin canım"dedi.
Hemen minhu ablaya sarıldım ve"jungkook ben senin bu teyzeni çok sevdim acaba bendemi burada gönüllü olarak çalışsam"deyince minhu abla ve jungkook kahkağa atmaya başladı. Jungkook minnhu ablaya bakarak"abla bencede çalışsın hem tae de de senin kafandan var, ikinizinde kafası güzel"deyince minhu abla "sus bakem eşşek sıpası, taehyung gel bakıyım ben sana yapacağınız işi anlatıyım, ama önce benim şu mağazada paket yaptırdığım elbisemi alırmısınız" deyince, jungkookla aynı anda"tabi alırız"dedik ve jungkookla el ele mağazaya gitmeye başladık.
Mağzaya gelmiştik jungkook paketi alırken bende Bi bandanayla aşk yaşıyordum tam bandanaya doğru yürüyecekken Bi kadın geldi ve onu alıp başına taktı, hemen kadına yürüdüm ve "hanfendi yanlız onu ben alıcaktım" dedim. Kadın bana bakarak"beyfendi bu satılık değil benim bandanam bu"deyince tabi bende devreler yandı "ilk ben gözüme kestirdim banane benim" deyince, jungkook yanıma geldi ve "bir sorun mu var tae" deyince yanımdaki kadında"beyfendi arkadaşınız benim bandanamı istiyor o kadar benim dedim ama dinletemedim"dedi.
Yanımıza bir adam geldi ve "bir sorunmu var karıcım" dedi. Bu puşt bu kokoş kadının kocasıydı herhalde, jungkookta"beyfendi şimdi badana kavgası yapıyorlar ama ben şimdi onları ayırırım"deyince, bende o ağzımı tutamadım ve "beyfendi karınıza sahip çıkın bugün milletin gözüne kestirdiğim bandnayı alır yarında kocasını" dedim. Adam bana "ne diyon lan sen" dedi ve bir yumruk atıp beni yere düşürdü. Ben ağlamaya başlayınca, Jungkook adama bir yumruk atarak "sen benim sevgilime nasıl vurursun lan puşt" dedi ve adama birden geçirdi yumruğunu ve benim ellinden tutu ve kulağıma fısıldadı"koşmaya hazır ol sevgilim" dedi ve beni ayağa kaldırdı. Bacaklarım harekete geçmişti ve mağazadan çıkmıştık ama dövdüğümüz adamın adamları hala peşimizdeydi.Hepsi benim yüzündendi şu ağzımı açmasaydım bunlar olmıcaktı ama bişey olmazdı hem günümüz ekşınlı geçti fenamı olmuştu.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Hergün bölüm atmaya çalışıyorum umarım yaptığım bölümler komik ve fesattır😁iyi okumalar sizi seviyorum 🤗😍😍😘😘
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN SEV+18TAEKOOK
Fanfiction+18 içermektedir yaşı uygun olmayanlar rica ediyorum okumasınlar