Taehyung'dan devamkee
Gözlerimi açtığımda karakoldaydım. Neden karakoldaydım, karşıma baktığımda jiminin uyanık olduğunu gördüm. Jimine bakrak"jiminsşiğğğ"diye seslenince jimin bana baktı ve" efendim tae"boynumu kaşıyarak"şeyyy bizim burada ne işimiz var"deyince jimin namjoonu göstererek "bu şerefsiz yüzünden, kailerin meknından kaçak uyuşturucu almış" dedi.
Bizimkiler yavaş yavaş uyanıyordu. Hemen jungkookun yanına gittim "aşkım iyimisin" dedim. Jungkook bana bakarak "aşkım ben şuan rüya görüyorum dimi biz şuan sizin evdeyiz dimi" dudağımı büzerek "üzgünüm aşkım hapishanedeyiz" deyince, yeni uyanmış jinde"oyyyyy bennn nerelere gidemmm, sevgilimin elinde hapislerde çürücemmm, oyyyy bennn nerelere gidem ahey ahey ahey"diye söyleniyordu.
Namjoon uyanınca Jin namjoonun saçını koparıcasına çekmeye başladı.
Yeni uyanmış suga da jine bakarak"elline sağlık ohhhh iyi oldu şu demirler olmasa, bende dövücektim"deyince, Jin sanki suga dan gaz almış gibi daha çok saçını çekiyordu, Namjoonda daha çok bağırıyordu"aşkımm yet- ahhh saçım gittiğğ ahhhhh"diyordu.Yanımıza Bi polis geldi ve"arkaşlar siz suçsuzmuşsunuz yanlışlıkla size kaçak uyuşturucu vermişler, exo disco ya kaçak uyuşturucu saatıkları için 352.00 lira para kestik, şimdi sizi çıkarıcam"dedi ve kilitleri açtı.
Sonunda karakoldan çıkabilmiştik. Çıktığımız gibi Jin namjoonun sırtına çıktı ve"senin yüzünden Bi günüm boşa gitti şimdi beni eve kadar taşı"deyince, Namjoonda" biraları içerken öyle demiyordun, ama neyse güllü sevdik dikenine katlanıcaz"dedi ve jini taşımaya başladı.
O kadar yorgundumki yürümeye halim yoktu,birden olduğum yerden havalandım, jungkooka baktığımda beni sırtına almış taşıyordu, canım sevgilim yaaa"jungkook napıyorsun sırtın ağrıcak"dedim, Jungkookta"sevgilimin yerde bayılmadından iyidir, hem bana bişey olursa sen beni iyileştirirsin dimi tatam"deyince bende kollarımı ona sararak "ellbete bakarım" dedim ve gülümsedim.
Jimin bozularak"sana yazıklar olsun, yoongi Bi şu jungkook kadar olamadın"deyince,yoongi hemen jiminin dudağına yapıştı ve hemen ayrılıp onu kucağına alarak eve kadar taşıdı.
Eve geldiğimizde aklıma bişey gelerek bizimkilere döndüm"arkadaşlar felix ve hobi nerde? "deyince, hemen onları aramaya başladık.Suga yukarıdan" buldum onları gelin"deyince suganın bize seslendiği yere gittik burası misafir yatak odasıydı suganın gösterdiği yere bakınca kendimi gülmemek için zor tutum hobi ve felix yatağın altında birbirlerine sarılarak uyuyolardı.
Rm onlara merhametle bakarak"nekadar tatlılar lan"deyince, hepimiz evet anlamında ikisini yatağa taşıyıp üstlerini örtük ve odadan çıktık.
Jungkook bana bakarak"aşkım duş alıp uyuyalım mı? "deyince, bende" valaha öpücem"dedin ve dudağına küçük bir öpücük kondurup çekildim. Jungkookla odaya çıktık ve birbirimizi soyarak duşa girdik. Jungkook sıcak suyu açınca çok kaynar olduğu için kendimi jungkookun kucağına atmıştım.
Jungkook sırıtarak"valaha ben böyle duş alırım yeterki sen kıpırdama"dedi ve beni kucağından indirmeden yıkamaya başladı.Okadar yorgundumki duştan çıktıktan sonra Bi rahatladım ve jungkookla üstümüzü giyinip yatağımıza yattık.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Bi bölümü daha geride bıraktık diğer bölümlerde görüşmek üzere sizi seviyorummmmmmmmmmmm
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN SEV+18TAEKOOK
Fanfiction+18 içermektedir yaşı uygun olmayanlar rica ediyorum okumasınlar