Setkání s mistrem Kadeharem

91 4 0
                                    

(...) Všude kolem mne byla spousta starých mužů a všichni si mě s opovržením prohlíželi. Jejich pohledy mě provrtávaly skrz naskrz. Na mou přítomnost, od doby, co jsem se před několika dny podivným způsobem ocitla z dovolené v Paříži na tomto záhadném místě, si doposud nezvykli. Neměla jsem tušení kde jsem, a kdo jsou ti muži. Vše, co jsem věděla bylo, že se dnes setkám s tím, jenž mi poskytl útočiště.

Konečně se dveře do místnosti otevřely a sál náhle utichl.

Vysoký muž stojící ve dveřích nevěnoval starým, nabručeným čarodějům sebemenší pozornost. Sebevědomým krokem vyšel ke mně. Pohyboval se s mrštnou elegantností a na jeho ostře řezané tváři se nepohnul ani sval. Vypadal přísně, dokonce nebezpečně. Záda mi polil studený pot, když se zastavil na krok ode mne. Jeho modré oči si mě zkoumavě prohlížely. Neměla jsem ani odvahu se nadechnout. Co teď se mnou bude? Náhle ticho místnosti přerušil příjemný hlas.

"Vítám tě v pevnosti Gifdu. Jsem Kadehar, hlava čarodějnického řádu země Ys." byla jsem jako ve snách. Překvapením jsem vytřeštila oči.

"J-já... tedy vy... Je to skutečnost? Jste opravdu ten mocný čaroděj o němž jsem četla?"

"Pokud se ten muž jmenoval Kadehar, pocházel ze země Ys a byl hlupák, že nepoznal svého syna, tak zcela určitě jsem to já." zasmál se vlídně muž. Byla jsem v šoku!

"Já... ehm... Co tu dělám?"

"Už jsem zapoměl, kolik otázek mladí lidé mají." zasmál se Kadehar a otočil se přitom na zasedání čarodějů. "Přátelé, tato dívka pochází ze světa Jistoty a je to první dívka, která vstoupí do čarodějnického řádu Guildu!"

"Cože?!" vykřikla jsem stejně překvapeně, jako ostatní v místnosti.

"Nemyslitelné!" rozčilovali se muži.

"Nikdo z nás nechce být jejím mistrem!"

"Já." odpověděl Kadehar vyrovnaně a s jiskrou v očích se na mě vřele usmál. "Já budu jejím mistrem." (...)

PovídkyKde žijí příběhy. Začni objevovat