"DUYRU"

264 11 18
                                    

Yorum yapmayı unutmayın

Lisa pratik odasına arkasından biri kovalıyormuş gibi girdi.

Lisa: üyeler toplanın başkan Yang Hyun-suk çağırıyo galiba önemli bi duyru varmış.

Jennie: yine ne oldu acaba hiç rahat vermiyolar!

Jennie bu duruma sinirlendiği açık ve netti sinirlenme sinde haklı sebeplerde var. Başkan yang bizi rahat bırakmıyo hiçbi zaman. Kpop sektöründe en iyilerinden dik ama malesef bu başkan yang için hiç bişey ifade etmiyo :l

Jisoo: haklısın jennie ama başkan yang bekletmemeliyiz hadi gidelim.

Jennie ve jisoo beraber Kapı'dan çıktı bende boş boş duvara bakıyodum.

Lisa: rosie hadi ama meraktan patlıycam hadi gidelim.

Lisa seslenene kadar duvara bakıyodum lisa seslenince afalladım.

Rose: ha tamam geliyorum.

Lisa bana üzgün üzgün baktı.

Lisa: bu aralar fazla çalışıyosun rosie dinlenmen gerek.

Lisa her daim benim yanımdaydı diğer üyelerde öyle ama lisa benim için nedense hep farklı olmuştu beni güldürmeyi her zaman başarıyodu .

Rose: lis merak etme ben iyiyim hadi gidelim.

Lisa ile yanyana şirketin merkez noktasına ilerliyoduk. Ama lisa durmuyo bana koala gibi yapıştı bu kızın derdi ne ya. Ani ruh değişimleri var mutsuzken bi anda gülme krizine girebilir.

Lisa: rosie bak bizimkiler orda hadi uçalım.

Normal lisa işte.
Lisa ile jisoo unnie'lerin yanına geldik.

Rose: unnie neden herkes burda?

Jisoo: galiba bütün gruplar ile ilgili bi duyru.

Biz aramızda konuşurkan başkan yang konuşmaya başladı herkes oraya odaklandı.

Yang: evet sevgili üyeler bugün burada toplanmamızın sebebi her kpop şirketinden iki idol seçilicek ve seçilen kpop idolleri iş birliği yapıcak. Şimdi gelelim o idollere Blackpink Grubu'ndan park chae-young ve iKON Grubu'ndan bobby odama gelin.

Ne ben yanlışmı duydum hayır olamaz ben niye ya zaten bu aralar gece gündüz dans stüdyosundayım şaka gibi başkan beni delirtmek içinmi yapıyo!

Lisa: rosie iyimisin daldın gittin yine senin için endişeleniyorum.

Jennie: başkan yang rose için bilerek mi yapıyo bu adam kafayı yemiş zaten kız yemek yiyecek zaman bulamıyo bide şimdi başına bu çıktı.

Jisoo: rose eğer istemiyosan başkan yang ile konuşabilirim.

Bunu tabikide kabul edemem jisoo unnie benim yüzümden başkan yang'dan azar işitmesini kim isterki.

Rose: hayır merak etmeyin benim için sorun yok zaten orada birsürü idol olucak fazla zorlamazlar merak etmeyin hadi şimdi siz gidin . Bu arada lisa yemek yemeyi unutma.

Lisa bana sarıldı.

Lisa: beni düşünmeyi bırak hadi git.

Kafamı salladım ve başkan yang'ın odasına ilerledim. Odaya girdiğimde bobby ve başkan yang konuşuyordu. Önlerinde saygıyla eğildim.

Yang: evet çocuklar sizleri seçtim ikinizde vokal olduğunuz için ve seslerinizde güzel.
Şimdi sizlere bir çalışma takvimi vereceğim buradan yaklaşık bir saat sonra çıkış yapıcaksınız ve seçilen idoller inde olduğu bir şirkete geçiş yapıcaksınız orda size devamını anlatırlar evet şimdi çıkabilirsiniz hazırlıklarınızı yapmaya başlayın.

Bobby ve ben eğildik. Odadan çıktıktan sonra

Bobby: rose seninle çalışacağım için mutluyum ya sen?

Rose: o evet hadi gidelim zaten sonra konuşmak için fırsatımız olur.

Bobby ile yollarımızı ayırdık üst kata odama çıktım çantamı aldım şirketten çıktım.
Jennie unnie'leri aradım.

Jennie: alo rose neden aradın gelsene yanımıza.

Rose: unnie ben yurda gidiyorum üstümü değiştirdikten sonra yola çıkıcakmışız başkan öyle söyledi.

Jennie unnie nin bişey söylemesini beklerken heralde lisa jennie unnie nin elinden telefonu almıştı.

Lisa: tamam rosie merak etme hadi çok öptüm bay.

Daha bişey söylemeden kapattı. Garip aman neyse özel şoför ile birlikte yurda gelmiştik. Arabadan indim yurda girdim odama çıktım üzerime giyinmek için kıyafetler seçtim ve giydim instagram için post attım.

Roses_are_rosie

Roses_are_rosie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.062.127 ❤ 32.259 💬      blink

Blinkx: rose l love you ❤
T-blink: rose çok güzelsin

Lalalalisa_m: kendine orada iyi bak rose beni unutma 🥺
Roses_are_rosie: seni seviyorum lisa✨

J: fiziğine hastayım ilaç bulamıyolar.
H: lisa neden öyle dedi nereye gidiyosun?

Sooyaaa__: çok güzelsin aynı benim gibi.
Roses_are_rosie: evet unnie :)

D: aa jisoo aynı Bts jin.
N: valla shipledim gitti.

Jennierubyjane: çabuk dön sen yokken biz lisa ya nasıl bakıcaz.
Rose_are_rosie: sizin adınıza üzüldüm unnie.

...

Hey hikayemi beğenmeyi unutma!
:)

"ROSEKOOK " sahneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin