Rose
Chanyol bizi rüya gibi bir yere getirdi. Yerlerde yemyeşil çimler etrafta büyüleyici ağaçlar ve üstümüzde masmavi bir gökyüzü daha ne diyebilirimki...
Etrafı ağzım açık bir şekilde izlerken diğerşerine göz attım onlarda aynı benim gibiydi.Chanyol: beğendinmi rose?
Arkamdan gelen sesle chanyol a döndüm.
Rose: ne diyeceğimi bilemiyorum burası harika.
Junkook: evet bende katılıyorum nerden buldun burayı?
Chanyol: gelmeden önce etrafı araştırmıştım. Burayı görünce rose aklıma geldi.
Junkook : ne alaka?
Chanyol: mma 2017'de görmüştüm dışarı çıkmış ve etraftaki çiçeklerle ilgileniyodu.
Ne oha nası ozamanı hatırlıyo
Rose: hafızan vaya güçlü
Junkook: her neyse rose fotoğrafımı çekebilirmisin?
Bu bi sorumu elimden gelse üstüne atlarım ama...
Rose: tabi
Junkook için ormanın içine doğru ilerledik en sonunda iyi bir nokta gördüm. Tahtadan çitler vardı.
Rose: junkook burası nasıl?
Junkook: evet güzel hadi başlayalım.
Junkook poz vermeye başladı ama ben böyle çekememki off çok tatlı ağlıycam ya!
Junkook: çektim mi?
Rose: ha şey evet.
Junkook yakınıma geldi bende ona çektiğim fotoğrafları gösterdim.
Junkook: ben karar veremedim sence hangisi?
Rose: bak bence bu çünkü burada gülüşün çok güzel ve durduğun konumda güzel.
Junkook bi anda kafasını bana çevirdi. Ne dedim ben adama yürüdüm bildiğin ah salak rose ağzını tutamadın yine.
Rose: ben çok pardon öyle demek istemedim yani seni güzel bulmuyorum yani o anlamda da değil off ben çok batırdım.
Junkook sesli bi şekilde gülmeye başladı.
Junkook: sende haklısın rose bende karşımda jeon junkook görsem böyle olurdum.
Rose: hah neyse sende benim fotoğrafımı çek.
Junkook: seve seve
Tamam bunu şuan düşünmeyeceğim.
Junkook: rose buraya gel burada güzel çıkarsın.
Junkook
Rose'nin fotoğrafını çekmek in yer arıyoduk gözüme güzel bir yer göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ROSEKOOK " sahne
Fanfiction"Bütün kpop guruplarından bir kişi şeçilecek ve seçilen kişiler sahne'de birlikte dans edip şarkı söyliyecek" YG: ROSE BİGHİT: JUNGKOOK ... ve daha birsürü kpop idolü :)