PET
Aras:Hayatın kolay olan kısmı kötü olan kısmıdır öyle değil mi? İyilik yapmak çok zordur aslında. Herkes iyilik yapmaya çalışır fakat hiç kimse bir haltlar beceremez.Kötülük daima kolay olmuştur. Kötülük yapan kötülük bulur diye bir laf vardır. Eskort kızları alım satım işi yapan biri olarak bu lafa inanmam çok acınılası olurdu. Yıllardır birbirine düşman iki başkan yüzünden yanlarında bizim de pis işlere alet olmamız mesleğimiz haline gelmişti.Bizim çetemizdeki tek amaç eskort pazarlaması.Ankara da'da böyle işler çok yaygındır.Herkes Ankara'yı temiz bir şehir bilirken geceleri bizim kasvetimize bürünür Ankara. Bir de rakiplerimiz var tabii. Eskiden bizden eskort kızı alırlardı fakat başkanın olan eskort kızını istediklerinde ortalık karışmıştı. Ortalık biraz durulmuştu fakat işler göründüğünden daha karışık olduğu için bir patlak tüm herşeyi ortaya çıkarabilirdi. Bu yüzden bizim bu timden olduğumuzu en yakın arkadaşlarımız bile bilmiyor. Gerçi bizim tek arkadaşımız birbirimiziz. Onun dışında hiçbir arkadaş, aile ve ilişki olması yasak. İlişkilerimiz sadece eskort kızlarıyla oluyor. Hayatımızın herbir noktasında küçükte olsa mutlaka aksiyon olmalıdır.Yoksa niye varız ki? Bu hayatta her istediğimiz şeyin zevkini alamayacaksak,yaşamamız mantıksız. Şuanki tek amacım, yeni başkan olmak.Buradaki herkesin amacı başkan olmak fakat bu görev herkese kolay kolay verilmez. Benim gibi iyi eğitimli insanlara özel seçenekler tanınır burada. Bu özel seçeneklerden biride başkanlığı devralmak.
Azra:Klasik, sıkıcı ve aptal insanlardan kurtulmak için bir yol arıyor olmam burayı sevmediğim anlamına gelmez.Lakabım Tanrıça. Erkekler tarafından sevilen bir melek,kızlar tarafından nefret gören bir sürtük. Burada bana lakabımla seslenilmesi farz haline gelmiş olmasına rağmen Ayaz ve Aras bana ismim ile sesleniyorlar.Aras'ın sevgilisi ve sol koluyum.Aynı zamanda Ayaz'dan hoşlanıyorum. Ayaz'dan hoşlanıyor olamam Aras' la birlikte olamayacağım anlamına gelmez öyle değil mi? Eskort kızlarının giyim, makyaj gibi işleri benden çıkar.
Ayaz:Buradaki kızların %90'ını elden geçirmiş biri olarak benim için eskort kızlarını pazarlamak kolay. Bu yüzden satım işlerine Aras yerine daima ben giderim. Aras'ın sağ kolu olmama rağmen ondan ölesiye nefret ediyorum. Daima bize köle muamelesi yapması yüzünden ileride pişman olacak.
BRT
Can:Yıllardır intikam için süren bu savaşta sessiz kalıyor olmamız yenilgimizi göstermiyor. Yakında öyle bir patlayacağız ki herkesin feleği şaşacak. Rakiplerimiz BRT örgütünden daha az popüleriteye sahip olsak bile elimizdeki güçler aramızdaki büyük adamlar sayesinde onlardan kat ve kat daha iyi. KBT'nin onlardan aldığı her eskortun cezası tahmin edilemez birşey. İntikam günü geldiğinde herşey daha da güzel olacak.
Efe: Bildiğimiz tüm uyuşturucular dozu arttırmadıkça kafasını kaybediyor . Sıradışı olan herşey, yanlış olan herşey, bana samimiyeti andırıyor. Normaller bana samimiyetsiz geliyor. Özümde normali bulamıyorum . Ben kötü olan şeylerden hoşlanıyorum . Kötü maddelerden, kötü kadınlardan, kötü binalardan, kötü barlardan… Bilerek ve isteyerek yapılan yanlışların huzurunu herkes bilemez. Herkesten anlaması beklenemez. Yani bilerek ve isteyerek kaybetmenin keyfini bilemezsiniz. İnsanların size sigara muamelesi yapmasına izin vermeyin uyuşturucu gibi olun ve öldürün
Nur: Benim için ise uyuşturucu aşk gibi… Aşk insanın en büyük uyuşturucusudur ve en tehlikelisi. Sanki ağır derecede uyuşturucu bağımlısıyım da , uzun süre uyuşturucusuz kaldım . Aşk ve uyuşturucu çok şey çağrıştırıyor aslında . Bağımlısı oluyorsun , bırakamıyorsun , bırakmaya çalışıyorsun fakat başaramıyorsun . Kanına işlemiş oluyor . Gün geçtikçe daha da bağlanıyorsun . Uyuşturucu olmadan hayatının geri kalanını devam ettiremiycekmişsin gibi geliyor . Aşk ve uyuşturucu beyinde aynı etkiyi yapar. Sizi olduğunuzdan daha mutlu yapar,ama bu sizin yaptığınız ya da elinizde olan bir şey olmadığından dışa bağımlısınızdır. Aşkın sizi mutsuz etmesinin formülü: daha önce hiç aşık olmadıysanız ortalama mutluluğunuza 10 birim diyelim. Aşık olunca bu 15 oluyor diyelim,arada sanal bir 5 puan kazandınız . Sonra diyelim aşk bitti siz tekrar en iyi ihtimalle 10 birime geri dönersiniz. Bunlar uyuşturucu içinde geçerlidir . Çakarsın eroini, vurursun mutluluğu 40’lara 50’lere , e tabi ondan sonra zor gelir yaşamak 5 ‘ lerde 10’larda