-- Jinkyong, grăbește-te! Vom întârzia, iar regina se va supăra! spune mama.
Bună, sunt Park Jinkyong, fiica mijlocie a familiei Park. Azi va avea loc alegerea pentru piața matrimonială din înalta societate coreeană, iar mâine, la balul dat de regină va avea loc debutul meu și asta doar dacă voi fi acceptată.
Cobor scările în grabă și intru în camera de zi. Acolo se aflau mama, cei doi frați mai mari și cele două surori mai mici . Azi voi fi însoțită de Jimin, fratele cel mai mare, și de mama.
~skip time~
Merg urmată de mama pe covorul roșu din fața reginei. Sper să nu fac vreo gafă din cauza emoțiilor pe care le am. Ajung în fața reginei și fac o plecăciune. Aceasta îmi zâmbește, eu întorcându-i gestul.
-- Noteaz-o pe domnișoara Park! spune ridicându-se de pe tronul său și venind înspre mine. Ești vredinică de sezonul acesta, vei fi un succes draga mea! îmi zâmbește, la fel făcând și eu.
~skip time~
-- Mamă, îți vine să crezi? Sunt pe listă! Regina a spus că sunt vrednică de sezon și că voi avea succes!
-- Acum trebuie să fi vrednică să îți găsești și un soț dacă tot ești vrednică de sezon! intervine Jimin.
-- Jimin! îl atenționează mama.
-- Doar o tachinez! spune la rândul său.
-- Sunt mândră de tine draga mea! spune mama îmbrățișându-mă.
Ne despărțim din îmbrățișare și îi spun mamei că vreau să petrec singură puțin timp liber. Aceasta dă din cap afirmativ, iar eu nu mai aștept niciun minut și o iau la fugă pe scări aidoma unui copil mic.
Ajung în dormitorul meu închizând ușa și aruncându-mă în pat. Acum sunt nevoită să îmi aleg un soț urmând să formăm o familie fericită, familia mult visată. Copii..... voi putea avea copii. Ar fi un vis împlinit.
-- Domișoară, trebuie să coborâți la cină! spune Lia, servitoarea mea.
După cină am urcat din nou în dormitorul meu urmând să mă schimb în cămașa de noapte și să mă pun în pat. Am adormit foarte greu din cauza entuziasmului pe care îl aveam.
CITEȘTI
𝙳𝚞𝚔𝚎 𝙺𝚒𝚖 | @𝚃𝚑𝚟 [𝚙𝚊𝚞𝚜𝚎]
FanfictionÎɴ ᴀɴᴜʟ 1810, Îɴ ᴄᴏʀᴇᴇᴀ, ᴘɪᴀȚᴀ ᴍᴀᴛʀɪᴍᴏɴɪᴀʟĂ ᴠᴀ ᴀᴠᴇᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴏ ꜱᴛᴇᴀ. ᴘᴀʀᴋ ᴊɪɴᴋʏᴏɴɢ ᴠᴀ ᴄᴜᴄᴇʀɪɪ ᴍᴜʟᴛᴇ ɪɴɪᴍɪ ʟᴀ ᴅᴏᴀʀ ᴜɴ ᴍɪɴᴜᴛ ᴅᴜᴘĂ ᴀᴘᴀʀɪȚɪᴀ ꜱᴀ ʟᴀ ʙᴀʟᴜʟ ᴅᴀᴛ ᴅᴇ ʀᴇɢɪɴĂ, ᴘʀɪɴᴛʀᴇ ᴄᴀʀᴇ ꜱᴇ ᴀꜰʟĂ ɪɴɪᴍᴀ ᴅᴜᴄᴇʟᴜɪ ᴅᴇ ᴅᴀᴇɢᴜ Șɪ ɪɴɪᴍᴀ ᴘʀɪɴȚᴜʟᴜɪ ᴅᴇ ʙᴜꜱᴀɴ. Îɴ ᴜʀᴍᴀ ᴜɴᴜɪ...