✨𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 3✨

32 4 0
                                    

Imediat după ce îl pierde cu privirea pe Jimin, Jinkyong se îndreaptă spre adunătura de femei înghesuindu-se printre ele pentru a vedea pe cine ascund. Ajungând în mijlocul lor, Jinkyong dă de un bărbat înalt, blond și extrem de arătos, musculatura sa fiind vizibilă prin costumul pe care îl purta. Jinkyong era fermecată de frumusețea lui, dar și de aspectul său fizic până când a fost prinsă de mână de fratele său și scoasă din tranșă. Jimin se uita nervos spre ea, aceasta înghițind în sec știind că urma ca fratele ei să îi țină o morală.

-- Ce faci aici?  spune el nervos.

-- Am venit să văd motivul îmbulzelii.

-- De ce nu m-ai așt.... 

-- Park Jimin? se aude vocea bărbătească care l-a întrerupt pe Jimin.

-- Kim Taehyung? spune Jimin

-- Chiar eu! spune bărbatul chicotind. Ce mult timp a trecut de când nu ne-am mai văzut! 

-- Da, chiar foarte mult! Ce ai mai făcut? Ce mai fac ducele și ducesa? întreabă Jimin bucurându-se că își vede vechiul prieten.

-- Tata a murit acum doi ani, iar mama anul trecut. 

-- Oh, îmi pare rău! Tu ești bine? Ce ai mai făcut?

-- Sunt bine. Mă ocup de treburile de duce. spune acesta chicotind. Dar tu? Esti bine? 

-- Eu ca de obicei, doar mă știi. spune zâmbind.

Jinkyong stătea lângă Jimin fără să se miște, fiind absorbită de ochii ducelui pe care îi vedea pentru prima oară. Avea ochi de un maro spre negru care te făcea să te pierzi în ei. A tresărit atunci când ochii lui au făcut contact cu ochii ei.

-- Ea cine e? îl întreabă pe Jimin.

-- Oh, scuze. Am uitat să vă fac cunoștință. Ea e sora mea, Jinkyong. Jinkyong, el e ducele de Daegu, un vechi prieten.

Cei doi fac o plecăciune unul în fața altuia.

-- Îmi pare bine să te cunosc, Jinkyong! spune ducele zâmbind aidoma unui copil.

-- Și mie îmi pare bine să vă cunosc! spune Jinkyong întorcându-i gestul.

-- Nu îmi vorbi formal, te rog! Nu te-am văzut până acum la baluri pentru mariaj. Ești nouă presupun.

-- Da. spune timidă

-- Succes atunci! spune zâmbind.

-- Taehyung, îmi pare rău dar trebuie să îmi ajut sora să își caute un soț. Sper că nu te superi dacă plecăm.

-- Nu, stai liniștit. Succes Jinkyong. Sper să ne mai vedem! spune făcându-i cu ochiul fetei.

Imediat după ce vede gestul făcut de vechiul său prieten, Jimin își trage sora de-o parte.

-- Jinkyong noi nu am venit aici să te îndragostești de duce, am venit pentru a te întâlni cu viitorul tău soț și să stabilim data nunții voastre.

-- Care soț? Jimin nu știu să am unul! Ce pui la cale defapt?

-- Nimic.

-- Și te aștepți să te cred? Te cunosc!

-- Ok, am făcut un pariu cu un prieten. Miza erai chiar tu. Dacă (,) câștiga el tu trebuia să te căsătorești cu el, iar dacă eu eram câștigătorul tu erai liberă să te căsătorești cu cine vrei.

-- Te rog spune-mi că ai câștigat! spune ea dezamăgită că fratele ei a pariat pe ea.

𝙳𝚞𝚔𝚎 𝙺𝚒𝚖  | @𝚃𝚑𝚟 [𝚙𝚊𝚞𝚜𝚎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum