Ruggeden:
Eve geldik Karolla benim odama çıktık,hemen Karol hıçkıra-hıçkıra ağlamaya başladı gelip bana sarıldı bende hemen onu kucağıma alıp yatağa oturdum artık bağıra-bağıra ağlıyordu sonra ağlamaktan yorgun düştü ve kucağımda uyuya kaldı bende onu yatâğa bıraktım aramıza yastık koydum ama Karol yastığı aşıp benim göğsüme yattı bende mecbur ona sarıldım ve onun kokusunu içime çekerek uyudum.
Sabah o laten olası alarmın sesiyle uyandım baktığımda Karol uyuyordu ama ben kıpırdanınca hemen kalktıK:Günaydın
R:Günaydın,hadi kahvaltıya inelim
K:Siz yiyin ben yemiycem
R:Amâ...
K:Git başımdan!KAROL GİDER
KAROLUN GİYDİKLERİKaroldan:
Üstüme bunu giydim ve aşağı indim ruh gibiydim çünki benim sol yanım gitmişti onsuz olmazdı.J:Günaydın abicim iyimisin?
K:İyiyim ben gidiyorum
Herkes:Nereye?
K:Okula
Aqus:Kahval...
K:YEMEK İSTEMİYORUMKAROL BÔYLE DER VE KAPIYI ÇARPIP GİDER HERKES YEMEĞİNİ HIZLICA YİYİP OKULÂ GELİRLER.GELDİKLERİNDE KAROL CAM KENARINDA ÖYLECE BAHCEYİ SEYR EDİYORDU.
R:Karol iyimisin?
K:HAYİR cânim aciyo,kalbim sizliyo onsuz bir saniye beni öldürmeye yetiyor.
DEDİM VE SINIFA GİTTİM RUH GİBİYDİM RESMEN ONSUZ KABUS GİBİ.CARO&VALU&CANDE:KAAAAROOOOLLLL!!!!!
K:Ne var!
Caro&Valu&Cande:Ders başlıyor.
K:Tamam susun.
OKUL BİTER YOLDA.
MİKE:Eve gidince d mi c mi oynayalımmı?
Karol hariç herkes:oluuur.
Aqus:Karol?
K:Nee?!
Aqus:Bizimle oynamayacakmisin?
K:Hayir!
Chi:Üstüne gitmeyin,tamam canım nasıl istersen öyle yap.
K:Sağol Chi
Chi:Bir şey değil.
EVDE
K:Ben odamdayım ilaçlarımı alıp yaticam siz bahcede oynayın
Herkes:Tamamdır
........................................................................
ARKADAŞLAR ŞU ARALAR ÇOK YOĞUNUM BİR SÜRÜ SİPARİS FİLAN VAR YB YARİN AKŞAM BAY BAY.