Bakugou szemszöge:
-Már megint azzal a nyomi Dekuval álmodtam-mormogtam, miközben elővettem az egyenruhám és a törölközöm.
Miközben ballagtam a földszinti fürdőbe, nekem jött valaki..
-Ahh.... Kac..c..chan.... ne haragúdj-mondta remegő hangal Deku. Én annyira ideges lettem, hogy azt hittem az arcába robbantok egyet.
De közbe szólt a pápaszemes:
-Bakugou NINCS ROBBANTGATÁS!-mondta mérgesen
-Chh...-csattogtattam a nyelvem, és mentem továbbEgy kis idő múlva végeztem a zuhanyzással. Mikor kiléptem a zuhanyzoból, a felemáspofájú állt előttem.
-Mit akarsz Foltosfejű?-kérdeztem kicsit idegesen.
-Ohh, hát ha te azt tudnád-mondta egy perverz mosollyal az arcán.
-MIT MOSOLYOGSZ TE FELEMÁSFEJŰ?-kérdeztem idegesen már.
-Na, na, ne durvulj.- jött közel hozzám. Már majdnem össze értek az ajkaink.
De feleszméltem és ellöktem magamtól.
-Mit csinálsz te buzi normális vagy?- kérdeztem ordíbálva.
-Akarlak Bakugou..-mondta a felemás fejű egy kis mosollyal.
-Na jó most menj innen, amíg a pofádba nem robbantok egyet.-mondtam idegesen.
A felemásfejű elhátrált, én meg kiballagtam a fürdőből és egyenesen a szobámba mentem.Kicsit később..
Tanítás után felmentem a szobámba és baszogattam a telefonom.
Kopogott valaki.:
- Ööö...szia...Kacchan...csak bocsánatot szeretnék kérni, hovy neked mentem..-mondta Deku remegő hanggal.
-Mi ez az érzés?-kérdeztem magamban.
Elkezdtem remegni, izzadni és pillangokat éreztem a gyomromban, meg persze el is pirultam.
-Ömh semmi baj...- mondtam kicsit meglepődve, hogy én ilyet mondtam ennek a nyominak.
Deku meglepődve elkezdett közeledni hozzám. Én is így tettem...Nincs semmi bajom a melegekkel..
Holnap vagy holnap után jön a következő rész..❤🔮🔮🔮
YOU ARE READING
Szerelmi háromszög a BNHA-ban
FanfictionEz egy olyan story lesz ami Todoroki×Bakugou×Deku szerelmi hármasáról fog szólni. Előre is bocsi Todoroki fanok