Érezte az előtte táncoló lány túlfűtött szexualitását, de nem törődött vele. Soha nem érdekelték a nők. Ennek ellenére kezét érzékien levezette a lány derekán és combján. Ő, megérezve ezt, egyre közelebb húzódott hozzá. Még talán sajnálta is volna őt, tudván, hogy öt percen belül úgyis ott fogja hagyni, de nem érdekelte. Hagy higgye azt, hogy szépsége ér valamit. Meg kell hagyni, azért szemrevaló teremtés volt. Szögegyenes, szőkére festett haja a derekát csapdosta. Vékony volt, és a természet kifejezetten kegyes volt hozzá. Ha vonzódott volna hozzá, akár csak minimálisan is, akkor hajnalban szenvedélyesen tette volna magáévá. Így csak hülyítette.
A szőkeség a nyaka köré fonta kezeit és a fülébe súgta:
-Hajnalban szabad vagyok.
Azonnal elhúzódott. Elengedte a lányt, aki értetlenséggel vegyes csalódottsággal nézett rá. Ő érzelmek nélkül nézte, elfordította a fejét, beharapta alsó ajkát, majd otthagyta a már zokogó szőkét. A pulthoz ment és kikért egy whiskyt. Szüksége volt egy italra. Nem volt képes megszokni, hogy nők környékezik meg. Borzasztóan idegenkedett a gondolattól, hogy akár csak egy lánnyal is eltöltsön egy éjszakát. Italát kortyolgatva nézett körül a bárban. Kis idő után kiszúrta Matteót a tömegben, amint épp egy szexi barnával smárolt. Nicola már nem volt sehol, ő valószínűleg már lelépett egy csajjal, hogy aztán majd holnap egész nap arról beszéljen, hogy mennyire jó volt az éjszakája. Neki is találnia kell sürgősen valakit, akivel eltöltheti az éjszakát. Ki volt éhezve, úgy érezte, ha ki kell bírnia még egy éjszakát szex nélkül, abba biztosan belehal.
Luca Feretro huszonhat éves volt, és ha valaki, ő aztán két kézzel habzsolta az életet. Tehetős családból származott, és egy nagyon ígéretes tinédzser volt. Hat nyelven tanult, zenélt, festett, táncolt, évfolyamelső volt, egyszóval minden megvolt benne, ami a szüleit büszkévé tehette. Mindenki teljesen meg volt vele elégedve, egészen tizennyolc éves koráig, amikor is történt egy hatalmas fordulat. Az eddig szófogadó fiú egészen kifordult magából. A gimnázium befejezése után közölte szüleivel, hogy nem megy egyetemre, hanem Nápolyba költözik két barátjával, hogy megtapasztalja az éjszakai életet és keressen magának egy pasit. Teljesen sokkolta a környezetét ezzel a bejelentéssel, és hiába próbálták lebeszélni róla, nem engedett. Ekkor apja kijelentette, hogy soha többé nem akarja látni, és kitagadta a családból, illetve a vagyonból. Luca pedig két barátjával, Nicolával és Matteóval Nápolyba költözött, ahol hét másik fiúval éltek együtt egy lakásban. Sorra járták az éjszakai szórakozóhelyeket, és abszolút Carpe diem-elven éltek. Luca azonban még közülük is kilógott. A megérkezésüket követő héten már bepasizott, és annyira felelőtlenül és gátlások nélkül élt, hogy néha még barátait is sikerült meglepnie. Ivott, bulizott, és nőket hódított, noha soha egyikkel sem feküdt le. Meleg volt, és olyan magabiztos szexualitásában, mint egyikük sem. Sorra járta Nápoly melegbárjait, és ha a város férfilakosságának fele nem fordult meg az ágyában legalább egyszer, akkor senki. Egyszer egyik lakótársa megkérdezte, miért jött el otthonról. Akkor kétórás értekezést tartott arról, mennyire utálta szülei elvakult sznobizmusát.
Ő volt Luca, aki most egyre kétségbeesettebben pásztázta a tömeget, partnert keresve magának éjszakára, amikor is megakadt a szeme egy srácon, aki leplezetlenül bámulta őt. Elvigyorodott, felhajtotta maradék whiskyét, és tudva, hogy nyert ügye van, elindult a fiú felé. Tíz percre volt szüksége ahhoz, hogy teljesen az ujja köré csavarja. Hajnali kettő körül együtt hagyták el a szórakozóhelyet és mentek fel az ismeretlen srác lakására, hogy ott eltöltsenek egy szenvedélyes éjszakát.
Luca szinte semmire nem emlékezett, amikor kora reggel felébredt a srác mellett, aztán bevillant néhány emlékkép. Ahogy egymásnak estek az ajtóban, ahogy az idegen fiú beletúrt Luca vállig érő szőke göndör hajába, ahogy a körmeit a hátába véste. Rápillantott a mellette békésen szuszogó fiúra, hogy legalább valami fogalma legyen arról, kit fog most itt hagyni egy szó nélkül. Amit látott, meglepte. A srác nem lehetett több tizennyolc évesnél. Rövid barna haja volt, és gyönyörűszép arca. Alacsony volt, de kisportolt. Tetszett Lucának, de ez nem tartotta ott. Összeszedte a szétdobált ruháit, felöltözött, majd csöndben kiosont a lakásból.
YOU ARE READING
Siamo il sesso, il vino, il canto
Historia CortaEzt a szösszenetet az olasz Rómeó és Júlia-musical I re del mondo című dala inspirálta. Figyelem! A főszereplő enyhén szólva is szexuálisan túlfűtött!