Part 8

16 1 0
                                    

Hayley
Δεν το πιστεύω ότι το κάνω αυτό. Είμαστε με την Stacy σχεδόν έξω από το σπίτι του Jonathan Styles και ήδη νιώθω περίεργα. Τί και αν αυτός και οι φίλοι του είναι καμία συμμορία και μας θέλουν για τσατσά τους? Αν πουλάνε ναρκωτικά σε αθώα παιδάκια για να βγάλουν λεφτά? Φοβάμαι λίγο.

«Έλα Hayley φτάσαμε. Μην πεις καμία μαλακία από τις συνηθισμένες σου σε σκότωσα. Θέλω να κάνουμε καλη εντύπωση στο Jon» μου λέει προειδοποιητικά. Μήπως θελει και να μην αναπνέουμε, για να γκομενίζει ανενόχλητη?

«Μην ανησυχείς Stacy δεν θα σου χαλάσω το ραντεβουδάκι σου με τον πολυαγαπημένο Jonathan» της λέω ειρωνικά. Άλλη δουλειά δεν είχα να ασχολούμαι μαζί τους. ΙΟΥΥ

«Μην τολμησεις και με αφήσεις μόνη μου με όλους αυτούς τους γελοίους, όχι τίποτα άλλο δεν είμαι και σε φόρμα να τους δείρω» ακούγομαι σαν μυξοπαρθένα αλλά, ποτέ δεν ήμουν με τόσα αγόρια, και ειδικά με τέτοιου είδους αγόρια, μόνη μου

«Hayley μαζί θα είμαστε συνέχεια μην αγχώνεσαι, εκτός αν μου ζητήσει ο Jon να πάμε στην τουαλέτα» λέει ενθουσιασμένα και μου κλείνει το μάτι. Τον ξέρει, το πολύ μια μέρα και τον έκανε μελλοντικό της γαμπρό. Δηλαδή αν το ήξερε ένα χρόνο θα είχαμε φτάσει στα εγγόνια.

«Χτύπα το κουδούνι, άντε» ξεφυσάω και κάνω ένα βήμα προς την ξύλινη μεγάλη πόρτα του σπιτιού. Με όσο θάρρος μου εχει μείνει, πατάω με το δαχτυλό μου το κουμπί για το κουδούνι και περιμένω με ανυπομονησία, για το ποιος το καλο θα ανοίξει την καταραμένη αυτή πόρτα.

Ακούω βήματα από μέσα. Πλησιάζουν. Ακούγονται τοσο βαριά τα βήματα. Δεν έχουν καλή ηχομόνωση μάλλον

«ΣΚΑΣΕ επιτέλους» είπα και εγώ δεν θα μιλήσεις σήμερα? Αυτό που μιλάω μόνη μου να το κοιτάξω δεν είναι καλό. Καθόλου καλό.

ΑΝΟΙΓΕΙΙ Η ΠΟΡΤΑ. Ήρθε η ώρα της αποκάλυψης

«Γεια σας κορίτσια, χαίρομαι τελικά που ήρθατε. Σας περιμέναμε» λέει ο Jonathan με ένα χαμόγελο που φτάνει στο Θεό. Να σου κοπεί από την ρίζα γελοίε.

«Όχι που δεν θα χαιρόσουν» λέω ψιθυριστά, αλλά δυστυχώς η Stacy με ακούσει και έφαγα μια αγκωνιά.

«Και εμείς χαιρόμαστε που ήρθαμε» ποιος άλλος θα έλεγε τέτοιες μαλακίες, φυσικά και η Stacy.

«Μπείτε μέσα» πολύ πρόστυχο μου ακούστηκε, η ιδέα μου θα είναι. Η πολλη παρέα με την Stacy αυτά κάνει

«Καλώς τα μάτια μας, τα δυο» αυτός είναι σίγουρα ο πέφτουλας. Το εχει πάει σε άλλο level ο τύπος, ούτε ένα γεια κατευθείαν στο ψητό.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RedWhere stories live. Discover now