Part 4

18 3 2
                                    

Hayley
Η Stacy συνεχίζει να τρέχει μέσα στους διαδρόμους σαν παλαβή. Ξέρετε, θέλει να προλάβει το μούναρο που ούτε το όνομα του ξέρουμε ακόμα. Όχι ότι με νοιάζει αλλά είπαμε είμαι καλός άνθρωπος.

«Άστα αυτά σε έχει φάει η περιέργεια να μάθεις ποιος είναι. Δεν μπορείς να κρυφτείς από εμένα bitch»

Γιατί τα τραβάω εγώ αυτά πείτε μου. Πείτε μου σε τι φταίω να το διορθώσω ρε αδερφέ. Δεν σκάει και η μαλάκω η φωνή, συνέχεια πετάγεται σαν την τσουτσού.

«Να ξέρεις δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι. Χέστηκα να στο πω και στην γλώσσα σου μπας και το καταλάβεις»
Ε ρε που μπλέξαμε. Και να με νοιάζει πράγμα που δεν το κάνω τι θα γίνει, τίποτα. Κανένας μαλάκας θα είναι σαν όλους τους άλλους. Σίγουρα θα το παίζει πολύ μάγκας και θα παινεύεται γι το πόσες γκόμενες έχει ρίξει στο κρεβάτι του. Αν είναι μόνο στο κρεβάτι του.

«Hayley, με παρακολουθείς καθόλου τι σου λέω;» Τι να της πω ότι μιλάω μονη μου θα με περάσει για σάικο όχι ότι δεν είμαι, αλλά δεν χρειάζεται να γίνει βούκινο σε όλο το σχολείο.

«Ναι ναι, απλά έλεγα απέξω το μάθημα της ιστορίας γιατί μπορεί να μας βάλει τεστάκι σήμερα» είμαι ή δεν είμαι θεά;

«Καλά αλλά τελείωνε τόση ώρα σου λέω να περπατήσεις πιο γρήγορα μπας και μπούμε νωρίτερα στην τάξη» ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΗ?

«Σιγά μην μπω και νωρίτερα στην τάξη εδώ δεν ήρθα την πρώτη ώρα θα μπω και από τους πρώτους;» Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και μαθητούδι αλλά σκράπα δεν με λες. Διαβάζω, με χαλαρώνει λίγο και ξεφεύγω από τις σκέψεις μου. Απλά καμία φορά με καταβάλουν και χάνομαι, με αποτέλεσμα να μην διαβάζω όσο θα ήθελα.

«Τώρα που το έφερε η κουβέντα γιατί δεν ήρθες πρώτη ώρα;» Τι της λέμε τώρα;

«Έλα μωρέ με πήρε ο ύπνος. Θα ερχόμουν αλλά ένας τύπος έριξε τσάι πάνω μου. Ακόμα κολλάω» της εξηγώ καθώς φτάνουμε στην αίθουσα. Δηλαδή πιο νωρίς και από το φυτό ήρθαμε.

«Ευχαριστημένη; Ήρθαμε νωρίτερα και από την καθηγήτρια κ από τον φυτούκλα τον Μάικ. Τώρα δώσε μου ένα υγρό μαντίλι να καθαρίσω την μπλούζα μου» έχω ανεχτεί πολλά σήμερα. Πάρα πολλά. Κανεις δεν το εκτιμάει από ότι φαίνεται

«Μισό. Τι σκατά; Γιατί σου έριξαν τσάι, σε καβγά έμπλεξες;»δεν μπορώ τις ερωτήσεις ειδικά πρωί πρωί

«Ειλικρινά δεν έκανα τίποτα. Μου το έριξε και είχε και κάτι νεύρα. Το αγόρι θα είχε περίοδο»και με αυτό σκάμε στα γέλια. Και οι δύο κάνουμε σαν αγρίμια όταν έχουμε περίοδο κυριολεκτικά σκοτώνουμε άνθρωπο

RedWhere stories live. Discover now