M.O.B. and VİO😫🔞

9 4 5
                                    

Reddediyorum bu sistemi kurallarını...

  Bu gün biraz bi müzik grubu hakkinda konuşmak istedim.      Aslında çok bisey yok konuşacak ama ben cok enerjik ve mutluyum. Ama simdi sey  diceksiniz ne konusacan muzik gubu hakkinda amina.
Eger aklından bu geçtiyse şurdan sol üst koseden siktirolgit bi zahmet...
.
.
.
.
.
Kalanlar benleyse sarki önerisi ile devam edelim sonra konuşacağız şarkı üzerine.


.
.
.

Bu şarkı 2018'de Vio (öldüğü) için (büyük bir saygı ve sesine özlemle anarak) Misha, Tepki,  Ruby,  Aksan, Gng, M.O.B. , Motive ve ( Kendisini hic sevmem) Burry Soprano tarafından yapılmıştır.

Aslında izkerken beni İz Bırak şarkısından sonra en duygulandıran şarkıydı. Çünkü VİO'yu en başından beri senelerdir . Dinliyordum ve Vio öleli 3 sene oldu. Şu an yaşasaydı 20 yaşında olacak ve 14 $ubat'ta yeni yaşına girecekti. Su an o kadar kötü bi şekilde ağlıyorum ki bunu anlamak mümkün degilenerjimden eser kalmadı. Neyse daha çok isi bulandırıp konuyu dağıtmadan. Mob iyi bir şirket. Bu kadar yani şuan yazacak hiçbir şey bulamıyorum kusura bakmayın Mert abimi burdan sevgiyle anıp ışıklar içinde yatmasini diliyorum kendinize iyi bakin hoşçaklın dostlarım...

Kişi: Vio

Bilgi:
Gerçek ismi:A.Mert Şalcıoğlu
Doğum tarihi:14 $ubat 2000
Olum tarihi😫: 30 Mart 2018
[Tanrım ışıklar içinde yatırsın]

Şuan ne kadar kötü ağladığımı anlayamazsınız.

Ve eğer böyle istediğiniz potcast konusu olabilecek konular varsa yorumlarda bekliyorum.  Umarım gözündeki ışık kadar aydınlık bir yerdesindir Mert abi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçindekiler'in Dışa Vurumu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin