Paralel bir evren: Paramatar - 2016
"Demek bahsettiğin boyutlar arası portal buymuş." Loki, uzun siyah saçlarını arkaya savurdu. Gözleri mor bir peçeyle örtülü Skrull ile göz teması bile kurmuyordu. Skrull'un yüzünde belli belirsiz bir tebessüm ortaya çıktı.
Önündeki manzara karşısında büyülenmiş olsa da, Loki sandığı kadar heyecanlanmadığının farkındaydı. Bu boyuttaki yıllarını tam da bu portalı arayarak geçirmişti. Ancak bir şeyler doğru hissettirmiyordu. Onu buraya getiren Skrull, Shobork, sadece birkaç gün önce onunla iletişime geçmişti ve ona bu eşsiz fırsatı vermek için fazla hevesli görünüyordu. Düzenbazlıkların tanrısı Loki bir tuzağı miller öteden görebiliyordu, ama Shobork'un ne yapmaya çalıştığını görmek için de meraklıydı. Birazcık belirsizlik onu durduracak değildi ya? Hem, kim onun gibi bir tanrıyı tuzağa düşürebilirdi ki? Loki bunun cevabını öğrenmek üzereydi.
Loki, ellerini arkasında kavuşturdu ve hafifçe portala doğru eğildi. Bu sicimler ve renkler cümbüşünün arasından zar zor da olsa sıra sıra dizili Amerikan evlerini seçebiliyordu. "Bir dakika, Shobork, sen bu portal nereye bağlanıyor demiştin?" Cümlesini tamamlasıyla düzenbazlık tanrısının portala itilmesi bir oldu. Çığlık atacak bile vakti olmamıştı. Saniyeler içinde bütün varlığı, vücudundaki her bir atom, başka bir boyuta transfer edilmeye başlamıştı bile. Ve Loki'nin yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Dünyamız: Westview Kasabası - 2024
Yatak odasının loş ışığında çiçek desenli nevresimlerin altında Wanda Maximoff ve kesinlikle normal -ve insan- eşi Vision huzurla uyuyordu. Ansızın yatağa gümüş ve açık sarı tüyleri olan bir kedi sıçradı ve Vision'ın tarafındaki nevresimi tırnaklarıyla eşelemeye başladı. Kahkaha sesleri. Vision tatlıca homurdandı: "Hayatım, uyumaya çalışıyorum." Kahkahalar. Kedi aldırış etmeden tırnaklamaya devam etti. "Wanda, biliyorsun normalde asla hayır demem ama sabah erkenden işe gitmem gerekiyor." Güçlenen kahkaha sesleri. Kedi hala durmayınca Vision gözlerini açtı. "Hayatım lütfen ama-- AAAAAAAAH!!"
Wanda sıçrayarak uyandı. "Vis- Vision! Ne oldu? Ne var?!" Vision titreyen parmağını nevresime sereserpe uzanmış tüy yumağına doğrulttu: "B-bu ne?" Wanda önce kediye, sonra Vision'a baktı, kendi de şaşırmış görünüyordu. "Ne olacak hayatım? Şey, kedi işte!" Vision karısına bir bakış attı. "Onun farkındayım, ama niye bizim yatak odamızda?" Wanda bir an duraksadı ve kedinin boynunu çevreleyen mavi tasmaya uzandı. Künyenin üzerinde 'Silver' yazıyordu. "Vision, aşk olsun! Bu Silver işte! Bizim kedimiz!" Vision bir süre düşündü ve işlemcisi tekrar çalışmaya başlayınca ekledi: "Hah... Doğru diyorsun. Silver... Kedimiz..." Wanda yapay zeka kocasının yanağına bir öpücük kondurdu. "Bak, gerek yokmuş değil mi beni bağırarak uykumdan uyandırmana?" Cümlesinin bitmesiyle evin dışından felaket bir gümbürtü yükseldi. "AAAAAAAHH!!" Vision haykırdı. Bir kez daha, kahkahalar.
Wanda hızla yataktan çıktı ve pencereye yöneldi. Bir süre gözleri uykulu kasabanın sakin sokağını tarafı. Vision yorganını iyice üzerine çekmiş bir şekilde sesi titreyerek sordu: "Neymiş? Ses nereden gelmiş?" Wanda kocasına aldırış etmeden dışarı bir süre daha izledi. Tam pes edip yatağa doğru dönecekken onu gördü: Siyah, uzun saçları, belirgin elmacık kemikleri, zümrüt yeşili gözleri, ve üzerinde yeşil çiçek desenleri olan, uzun etekli ve derin yırtmaçlı (sokağa giymeye hiç de müsait olmayan) geceliğiyle güzel mi güzel bir kadın. "Wanda, neymiş, söylesene!" Wanda'nın yüzünde endişeli bir ifade belirdi: "Hiçbir şey, hayatım. Sadece çöp kovası devrilmiş."
♦♦♦
Loki sendeleyerek ayağa kalktı ve üstünü başını çekiştirdi. "Bir daha da bir Skrull'a güvenirsem iki olsun!" diye homurdandı. Düştükten sonra yerde bıraktığı insan boyutlu kratere baktı. Sonra da etrafına. Üstünden tozları silkelerken kendinde bir değişiklik hissetti. Hala kendisiydi, ama bir şeyler farklıydı. Kıyafetinin değişmiş, eski görünümlü, saten kumaşına bakarken göğüsleri olduğunu fark etti. "S*ktir, kadın olmuşum!"
Kahkaha sesleri.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız-Loki: Bir WandaVision Hikayesi
FanfictionSürgündeki bir evlatlık prens(es)... Koca bir kasabayı saran devasa bir komplo... Kendini bir gizem ağının ortasında bulan masum S.W.O.R.D. ajanları... Ne ters gidebilir ki? West View'da yeni bir komşu var: Bayan Loki ile tanışın! Bakalım Wanda Maxi...