❀1❀

651 13 14
                                    

Kaçmaya Çalışırsın ve Seni Yakalar

Yandere ATEEZ!:

[fanfinifon seksili don içerir]

⋆ ˚。⋆୨୧˚Un Village - Baekhyun˚୨୧⋆。˚ ⋆






Hongjoong:

Mükemmel Erkek Arkadaş(!)

Hongjoong son derece şiddetli bir erkek arkadaştır ve tamamen kusursuz bir planınız olduğunu düşünmediğiniz sürece kaçmanız tavsiye edilemez.

Sana asla kaçmamanı söyledi. Size eğer kaçarsanız herhangi bir uyarı veya üç ihtar almayacağınızı söyledi. Eğer gidersen seni yakalayacak ve canını yakacak.

Hongjoong sözlerine gayet sadık bir insan , ama sen dinlemedin.

"Aww, bebeğim," Hongjoong, senin seviyene kadar çömeldi. "Zavallı bebeğimin kırık bacağı ağrıyor mu?"

Ona bakamıyordun bile, çok garip bir açıyla bükülmüştün ve canın gerçekten çok acıyordu.Kırık kemiklerin hiçbir zaman bu kadar acıdığını düşünmemiştiniz ama şuan çektiğiniz acı bu durumun tam tersini gösteriyordu. Ya da belki de vücudunuzun diğer tüm çürük bölgelerinde o kadar çok acı vardı ki, bacağınızdaki acıyı bastırdı.

"Beni dinlemediğinde olan bu"

"Beni dinlemediğinde olan bu"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seonghwa:

Buz Kralı(!)

Korumaları geri getirdiğinden, tekmelediğinden, çığlık attığından ve dehşete düştüğünden beri hiçbir şey söylememişti.

Size boş gözlerle baktı, gözlerinde hiçbir şey yok, yüzünde hiçbir şey yok, vücut dilinde hiçbir şey.

Ara sıra yanındaki masanın üzerine koyduğu bir kadeh 1787 Chateau Yquem* ufak ufak yudumlar alıyordu. Bazen kollarını göğsünün üzerinden çapraz yapıyor daha sonra sıkılıyor ve çözüyor(cümleye bak aq) .

Tüm bu süre zarfında hiçbir şey söylemeden sadece bakıyordu. Konuşmaktan çok korktun, gerçekten ona bakamayacak kadar korkuyordun , sırf kucağında birbirine kenetlenmiş nemli ellerinize bakmayı seçtin.

Ne düşünüyordu?
Seni cezalandırır mı?
Seni affeder mi?
O ... seni öldürür mü?

⋆ ˚。⋆୨୧˚αтєєz яєα¢тιση˚୨୧⋆。˚ ⋆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin