Yandere ATEEZ Profilleri
Yandere ATEEZ!
⋆ ˚。⋆୨୧˚ Sit Down! - NCT127 ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Hongjoong:
Tür- Manipülatif / Manipülasyon
Şiddet- %65
Sahiplik- %70Her zaman istediğini elde eder.
Gümüş kaşıkla doğan Hongjoong, hayır denmeye alışkın değildir.
Y/N takıntısında durum böyledir. Onu reddedemezler; Dünya tarafından kendisine verilen tüm güce sahip olduğu zaman, onu ya da istediği herhangi bir şeyi reddetmelerine izin vermeyecektir.
Yine de istediği reddedilirse, kaotik ve şiddetli bir öfke nöbeti geçirmeye hazırdır.
Y/N basitçe onu sevmeli , "kolay" bir hayat sürmek için onun emirlerine uymalı ve her şeyi yapmalıdır.
"Sokağa çıkma yasağını neden geçtin? On dakika içinde dönmezsen, cezanı cehenneme çeviririm. "
Seonghwa:
Tür - Sasaeng
Şiddet -% 45
Sahiplik -% 25Neredeyse mükemmel bir hayal kurucusu olan Seonghwa, peşinden koşmayı asla bırakmayacak. O Y/N'in en büyük hayranı ve hayatlarının her bir parçasına onu koyarak rekorunu kırıyor. Telefonu pek çok Y/N resmi ile dolu.
Hatta saplantılı bir şekilde bastırdığı ve yatağının yanında tutmak için çerçevelediği birlikte fotoğrafları bile var.
Tüm dünya, Y/N ile sürekli flört ettiğini ve köpek yavrusu gibi bağlılığıyla, romantik maskaralıklarıyla
Y/N'yi etkilemeye çalıştığını biliyor.Yine de, herhangi biri onları rahatsız ederse, Seonghwa, cesedini Y/N'ye bir hediye olarak sunmadan önce onu rahatsız etme suçundan dolayı inisiyatif alıp böylesine zavallı bir ruhun hayatına son vermekten korkmaz.
"Bugün çok güzel görünüyorsun, babe. Sonra tekrar ve tekrar, her gün güzel görünüyorsun! Lütfen bu gece seni eve bırakmama izin ver, buralarda bir katil olduğuna dair söylentiler var!"