Κεφάλαιο 17🌸

651 69 34
                                    

Y/n POV.
Ξύπνησα από τον ήχο της πόρτας, ετριψα τα μάτια μου και είδα τη Tzuyu.
Y/n: Καλημέρα.
Tzuyu: Καλημέρα! Πώς είσαι;;
Y/n: Μια χαρά. Εσύ;;
Tzuyu: Τέλεια! Βλέπω έτοιμα έχετε τα πραγματα.
Y/n: Ναι......Η Seulgi που είναι;; Λείπει και η βαλίτσα της.
Tzuyu: Μπορεί να πήγε και για πρωινό.....
Y/n: Γιατί δεν με ξύπνησε;; Τέλος πάντων τι ώρα είναι;;
Tzuyu: Το κινητό μου έκλεισε από μπαταρία.......
Y/n: Άρχισα να ψάχνω το κινητό μου και δεν το έβρισκα. Που στο καλό το άφησα;; Άρχισα να ανοίγω σιτάρια και το βρήκα στο κομοδίνο και μάλιστα αθόρυβο. Περίεργο, δεν θυμάμαι να το έκανα αυτό. Είδα ότι είχα 3 κλήσεις από τη Tzuyu, 10 από τον Jungkook και 5 μηνύματα του.
Tzuyu: Αλήθεια χθες γιατί δεν σήκωνες το τηλέφωνο σου;;
Y/n: Το έβαλα αθόρυβο στο συρτάρι του κομοδίνου, ακόμα δεν θυμάμαι πως το έκανα βέβαια άλλα εδώ βρέθηκε.
Tzuyu: Μάλιστα......και-
Y/n: Ιιιιιιιι η ώρα είναι 10:30.
Tzuyu: Λοιπόν ντύσου και πάρε τη βαλίτσα σου και κατέβα κάτω, πάω για ένα γρήγορο ντουζ και θα έρθω κι εγώ.
Y/n: Ok!
Έβαλα κάτι τελευταία μικροπράγματα στη βαλίτσα, ντύθηκα👇.

Y/n: Ok!Έβαλα κάτι τελευταία μικροπράγματα στη βαλίτσα, ντύθηκα👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Και έφυγα από το δωμάτιο. Κατέβηκα και βρήκα στη reception τον Jungkook χαμογέλασα και πήγα κοντά του.
Y/n: Καλημέρα ομορφούλη! Είδα τα μηνύματα σου άλλα χθ-
Jk: Ήσουν απασχολημένη ξέρω.
Y/n: Εε όχι απλά-
Jk: Θες να μου πεις και πως το κάνατε;;
Y/n: Τι;;
Jk: Με περνάς για τελείως μαλακα;;
Y/n: Όπα-οπα περίμενε δεν καταλαβαίνω τίποτα.
Jk: Δεν πειράζει, ευτυχώς που κατάλαβα εγώ.......
Έμεινα εκεί να τον κοιταω όσο απομακρυνόταν. Μα καλά τι έγινε;; Μπήκα στην τραπεζαρία και κάθισα δίπλα στη Seulgi.
Seulgi: Καλώς την! Αχ υπέροχη μέρα σήμερα. Ε;;
Y/n: Δεν θα το λεγα.......
Seulgi: Μα γιατί;;
Y/n: Τίποτα.

Jk POV.
Δεν το πιστεύω ότι μου το έκανε αυτό, αν δεν το έβλεπα χθες με τα ίδια μου τα μάτια δεν θα το πίστευα, αυτό που μου είπε η Seulgi, επίσης δεν απάντησε ούτε στις κλήσεις άλλα ούτε στα μηνύματα και απ'οτι φαίνεται χωρίς καμία ενοχή ήρθε και μου είπε Καλημέρα σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Yong: Καλημέρα στην πιο γαμάτη παρέα! Σας αγαπώ όλους!!!!
Jimin: Κάποιος πέρασε υπέροχα χθες!
Yong: Μαγικά θα έλεγα! Ο Jungkook γιατί είναι σαν τη μεγάλη Παρασκευή;;
Jk: Τίποτα......Πάω λίγο έξω να πάρω αέρα.
Βγήκα λίγο έξω από το ξενοδοχείο να πάρω μια ανάσα γιατί ένιωθα να πνίγομαι μέσα που την έβλεπα.
??: Είσαι καλά;;
Γύρισα και είδα τη Seulgi.
Jk: Ναι τι να έχω, απλώς στεναχωριέμαι που θα φύγουμε.
Seulgi: Σίγουρα;; Θέλω να ξέρεις ότι χρειαστείς εγώ θα είμαι εδώ για σένα.
Jk: Θα το θυμάμαι αυτό! Σε ευχαριστώ!
Μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και ξανά πήγε μέσα στο ξενοδοχείο.

My Boyfriend's best friend!! 💜-Jeon Jungkook ff. Where stories live. Discover now