1. Mega hammaren

430 0 0
                                    

Han står där med händerna på höfterna. Han är bestämd. Jag vet vad som skall komma nu. Arg ser han ut, det blir hårda tag denna gången. Det är snickaren med hans robusta hammare. Nu ska sockret bli mörbultad. Han är stylad av Lisa Ankarman. Tre kappor, hon gillar ju lager på lager den där wannabe L.A. bruttan. Små bröst har han också som han klär i. Hela Sverige står på spänn. Han går fram till mig, tafsar på min feta slampiga rumpa. "Älskade ängel" viskar han i mitt öra. Simonklippan står bredvid och konsumerar scenen. Det är sensuellt som på filmer. Det går att se sopkvasten genom snickarens svampbobklasonger. Nu börjar det. Han slänger upp mig på handfatet. Pickadollen bultar. Han skjuter min klyfta hårt, det känns mört. Simonklippan reser sig och går mot tillställningen. Vi binder upp snickaren i taket upp och ner i en av fötterna. Där kan han sitta och tiga. Imorgon ska vi kolla på några gamla ekar på biologin. Simonklippans regnbågsfärgade page är riktigt frestande. Nu tas piskorna fram ifrån det röda skåpet, nu ska det dominanta få smaka på sin egna medicin. Han har betalat oss med en 8-bitars sushi och en avslagen bira. Vad gör man inte för lite passion med asiatisk tema. Min guppy ska få äta. Vi piskar snickaren, hammaren nästan spricker. Det rosa könshåret trimmar vi av med en vanlig kökssax. Det plingar till i min telefon, Pontus Rasmusson laddade upp på youtube. Nu ska jag äta på Nivå.

HardkårDonde viven las historias. Descúbrelo ahora