KARAKTERLER

2 1 4
                                    

NOT:Gece,Hazan ve Derin kuzenlerdir.Amca çocuklarıdır.
NOT:Bütün Türkiye bu üç kuzenleri tanır ama sadece kod adlarıyla bilir.Üçü asla birbiriyle dövüşmez.

GECE AKTAŞ;17 yaşında hayatından koparılmış bir kız sadece hayatında iki kişiye önem vermiştir;Hazan ve Derin. Gurup liderleridir. Arkadaşlarından başka kimseyle muhattap olmayı sevmez. Kavgayı sever oldukça da başarılıdır.  Önceden tekvando,boks gibi dövüş egitimleri almışmıştır.Yasak olan kafes dövüşlerde dövüşmektedir.Kod adı ise *GECE MELEĞİ* 'dir.Kafes dövüşüne katıldığını Hazan ve Kumsal'dan başka kimse bilmiyordur.Mafyadırlar babasından kalan meslek olarak üstlenmişdir.İzmir'de yaşıyorlar.Hazan ve Kumsal ile birlikte bir villada yaşamaktadır.Ailesi trafik kazasında ölmüştür.Zenginlerdir o yüzden miras kalmiştır. Şirketleri vardır ama Gece'nin yaşı tutmadığı için babasının ortağı olan Semih Tunç şirketi yönetmektedir.Siyah saçları ve siyah gözleri ve beyaz teni ile güzel bir kızdır.Haksızlığa gelemez.Soğukkanlıdır ve umursamazdır.Ağlamaktan nefret eder.Derslerle ilgilenmez.Futbolu sever ve maçta yapar.Futbolda oldukça iyi bir ekiptirler.Ölümüne BEŞİKTAŞLIDIR.

HAZAN AKTAŞ;Gece gibi 17 yaşındadır.Hayatında Gece ve Derin'den başka kimse yoktur.Kavgayı sevmez fakat kuzenleri için dövüşür.Gece gibi Hazan da Kafes dövüşü yapar.Kod adı ise *ACI ORTAĞI* dır.Gece ve Derin ile aynı sınıftadır.Ailesi Gece'nin ailesi ile aynı arabada oldukları için onun da ailesi ölmüştür.Aktaş sirketinde amcası Halil ℅30,babası ℅30, diğer amcası Mehmet ℅30 hisselere sahiptir.℅10 hisesi  ise babasının ve amcalarının arkadaşı Semihindir.Yeşil gözleri ve kahve tonu saçları ve beyaz teniyle güzel bir kızdır.Gece gibi haksızlığa gelemez.Dersleri iyi değildir.Gece gibi soğukkanlı ve umursamazdır.Futbolu sever ve çok güzelde oynar.Ölümüne BEŞİKTAŞLIDIR.

DERİN AKTAŞ;17 yaşındadır.Kavga sevmez ama Hazan gibi kuzenleri için dövüşür.Kafes dövüşlerine sadece 1-2 kere katılmış onda da babası öldüğünde birde sevdi ği çocuğun onu aldatmasında dövüşmüştir.Kod adı ise * İHANET SAHİBİ * 'dir. Hazan ve Gece ile aynı sınıftadır. Kumsal'ın annesi onu küçükken terk ettiği için babasına düşkündü ancak amcaları ve yengeleri ile babası aynı arabada olduğu için oda beyin kanaması geçirerek ölmüştür. Sarı saçı ve mavi gözlü ve beyaz teni ile çok güzel bir kızdır.Dersler berbet durumdadır.Ölümüne BEŞİKTAŞLIDIR.

ATEŞ KARA;17  yaşındadır.Mafyadır ve arkadaşları ile vakit geçiri zenginlerdir.Annesi ve babası ayrıdır.Kafes dövüşleri ve araba yarışlarına katılır ama *KARA* ismini kullanır.Arkadaşları Aras ve Poyraz'dır ve onlarda mafyadır.Siyah saçları ve mavi gözleri vardır.BEŞİKTAŞLIDIR. maçlarda oldukça iyidir.

ARAS YILMAZ;17 yaşındadır.*YILMAZ* ismini kullanır yarış ve dövüşlerde.Mafyadır..Kumral saçlı , esmer ve kahverengi gKısacası Ateş gibidir.BEŞİKTAŞLIDIR.

POYRAZ KARA;Ateşin kuzenidir.*SİYAH KARA* ismini kullanır. Sarışın ve ela gözlüdür.Ateş ve Aras ile ikiz gibidirler.Mafyadır.Takım tutmaz tutsa da kesinlikle BEŞİKTAŞI tutar.

KAAN ARGUN;Gece ve diğerlerinin sağ koludur.

BERK KARA;Ateşin babasısır.

ZEHRA KARA;Ateşin annesidir.(Ateşin annesi ve babası uzaktan akrabalardır.)

Arkadaşlar yeni kitabımdır destek verirseniz sevinirim tekrardan teşekkürler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*_SADİST KIZLAR_*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin