Bab 3- Ulangan Asmara

25.9K 98 6
                                    

                     Demi keinginan nafsu seks dan kasih sayang yang semakin membara, Rina kini mencintai 'suami' barunya. iaitu anak lelaki kesayangannya Adan. Pada satu pagi, selepas beberapa bulan bermulanya hubungan seks sulit di antara dua beranak itu, Rina sedang menjemur kain di belakang rumah.

            Beberapa meter dari tempat menjemur pakaian, sepasang mata sedang galak meratah seluruh pelusuk tubuh Rina yang sedang berkemban kain batik sahaja, mendedahkan bahagian atas dadanya serta keseluruhan bahunya yang putih melepak itu.Rambutnya yang kering, tanda masih belum mandi terikat di belakang, mempamerkan wajahnya yang cantik. Adan bersandar di bingkai tingkap dapur merenung tubuh Emaknya Rina itu yang selalu diratah sejak beberapa bulan yang lalu.

                Rina sedar Adan sedang memerhatikannya. Dia hanya membiarkan sahaja, malah kadangkala sengaja dia menonggeng sehingga melentik-lentik jubur tonggeknya di hadapan Adan. Biar Adan stim dan terus setia berkhidmat untuknya.Baginya, taraf Adan kini sudah lebih tinggi di ranjang berbanding suaminya. Asal ada sahaja peluang, tak dapat banyak, sikit pun jadilah buat stim-stim dan lepaskan rindu. Terutama ketika suaminya pulang dan berada di rumah.

         Dah seminggu suaminya berada di rumah. Esok suaminya akan kembali bertugas di hutan. Projek penebangan balak masih belum selesai di kawasan itu. Banyak lagi kawasan yang masih belum dijelajah.Sepanjang minggu itu, Mahdi dan Rina kerap melakukan hubungan seks suami isteri bersama. Maklumlah, Mahdi dah lama tak dapat, paling kuat pun cuma dapat dilancap oleh perempuan Indonesia yang bekerja di pondok kantin pekerja.Itu pun kena modal. Oleh kerana keadaan tak clear untuk buat projek, maka Adan hanya kerap menikmati batang konek nya dihisap-hisap dan dilancap oleh Emaknya Rina itu sahaja.

       Biasanya ketika Mahdi keluar ke kedai membeli rokok ataupun ketika hanya mereka berdua sahaja berada di dapur. Jadi Adan sedikit berasa bosan kerana tak dapat nak buat lebih-lebih dengan Emaknya Rina itu.Malah, kadangkala malam-malam dia sendirian melancapkan batang konek nya di atas katil sambil mencuri dengar suara rengekan Emaknya Rina yang kedengaran perlahan. Cemburunya mula bangkit, namun apakan daya.

        Tetapi pada pagi itu, mereka berpeluang menikmati kembali keghairahan hubungan seks sumbang mahram terlarang. Ianya terjadi sewaktu Mahdi keluar minum di warung kopi setelah diajak oleh kawannya.Selesai menjemur pakaian, Rina terus masuk ke dalam rumah. Dilihatnya kasut anaknya Shidah tiada di depan rumah. Matanya melilau mencari kelibat Shidah di rumah jiran, ternampak sekumpulan kanak-kanak sedang bermain batu seremban di serambi rumah.

            Salah seorang dari mereka adalah anaknya, Shidah. Nampak macam baru sampai kerana Rina nampak anaknya Shidah sedang menanggalkan kasut dan naik ke serambi. Di hatinya berbisik gembira, ada peluang keemasan menanti.Segera Rina menuju ke dapur dan terlihat Adan masih berdiri di tingkap, kali ini dia melemparkan pandangan yang jauh ke luar tingkap. "Hai. merenung jauh nampak. ? Teringat kat siapa tu, Sayang. ? " tanya Rina, mengejutkan Adan dari lamunan.

"Teringat kat Mak la. ! " jawab Adan ringkas. Sambil meletakkan bakul pakaian yang kosong ke atas lantai, Rina kemudiannya terus membongkokkan tubuhnya dan mengambil peluang melentikkan jubur tonggeknya, biar dijamu mata anaknya. Cerita lucah Isteri Stim Jilat Batang Anak Dan Suami

          Adan hampir terbeliak menonton aksi menggoda Emaknya Rina itu. Tubuh gebu yang sedang berkemban itu ditatap penuh bernafsu seks. bontot tonggek Emaknya Rina yang bulat dan lebar itu ditatap penuh minat.Terus sahaja Adan mendapatkan Emaknya Rina itu dan mereka berdua kemudiannya terus saling berpelukan dan jugak saling berkucupan penuh bernafsu seks, cuba menghilangkan kerinduan yang meronta-ronta. Tubuh dua beranak itu saling memeluk-meluk dan jugak saling meraba-raba seluruh tubuh pasangan seolah kegersangan yang begitu mendalam sedang melanda naluri keberahian masing-masing.

SEDARAH DOSAWhere stories live. Discover now