Co jsem viděla myslela jsem že mně šálí zrak viďela jsem tu mudlovskou šmejdku s Dracem málem jsem spadla na zem a pozvracela koberec. Bylo to docela psycho tak sem si jakože zakašlala.,, Ehm ehm" otočili se,, Já jsem se asi v krbu bouchla do hlavy a mám halucinace" doufala jsem že mi to potvrdí ale to se bohužel nestalo.,, Ahoj Deliphy '' řekl Draco rozrušeným tónem,, Co všechno si viděla? " Tvářil se viděšeně a dodal,, Jsi tu sama co jse děje?" a já se otočila a byla jsem naštvaná Kristin taky odešla,, Noo''protáhla jsem ale muslovská šmejdka vijekla,, Draco to je ona"a pohlédla na mně naštvaně. Draco se na mně nechápavě a naštvaně otočil. A vtu chvíli vešel Lucius pobočku s Narcisou. Fakt super chvíli na mně koukali a potom řekl Draco,, Nemáš být v Azkabanu? " potom se stalo to co jsem fakt nechťela ta mudlovská šmejdka začala pusinokovt Draca a vtu chvíli vešela nějaká dívka a viděla Draca a Hermionu a zřvala s plna hrdla,, Draco jak si mohl? Právě sem ti šla říct ale ty sní? Jak si mohl? Nesnáším tě! Jak jsi mi to mohl udělat?! '' zakřičela a rozbrečela jse a Draco za ní křikl,, Jdi a znal si já ti to balit nebudu! Nenávidím tě! Astrodito! " Ta dívka došla do sídla vyběhla poschodí a za pět minut byla s tažkami. A rychle odešla. A já se neudržela a řekla,, Můžete mi někdo tohle všechno visvětlit?" chvíli bylo ticho a potom Draco promluvil.,, Deliphy tohle byla Astrodito moje bívalá holka a tohle je Hermiona a zítra s ní mám" já vyprskla džus který mi jeden domácí skřítek dal a vyjekla jsem,, Neříkej co myslím že chceš říct!!," Draco mně ignoroval a řekl,, svadbu'' spadla jsem z pohovky a řekl,, nechťela bys nám jít za družičku.?" a já na to řekla,, Draco můžu si s tebou o něčem promluvit o samotě?' 'řekl,, Dobrá' '
ČTEŠ
Nejmocnější zbraň
FantasíaCo jse stane když se dcera Gellerta Grindelwalda, Albuse Brumbála a Lorda Voldemorta sejdou na cestě k moci.