Ben Amelya Karahan 15 yaşındayım. İki abim var. Annem ben 7 yaşındayken intihar etti, babam onu aldatıyordu. Ne bir şey söyledi ne de mektup bıraktı. Annemin intiharı üstüne 8 yaşımda evden kaçtım. Küçüklüğümden beri babam tarafından işkence görüyordum. Evden kaçtıktan sonra Karakurt ailesi bana koruyucu aile oldu. Şuan herkes beni Mira Karakurt olarak biliyor. Karakurt ailesinin bir oğlu var. Mirza Karakurt. Mirza 17 yaşında. Abilerim babamdan gizli beni arıyorlar. Belki babam bile beni arıyordur bilemiyorum. Küçük abim Mete 17 yaşında, büyük abimse Burak 19 yaşında.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"Derste uyumazsam iyidir Mirza" dediğimde Mirza bana anlamaz şekilde baktı. Gece uyuyamamıştım.
"Neden derste uyuyacakmışsın ki?" Diye sorunca biraz bekleyip cevap verdim.
"Gece uyuyamadım." Diye cevapladım onu.
"Okulun ilk gününde derste uyumazsın heralde" diye gülerek bana cevap verdi.
"Bilmiyorum, inşallah uyumam." dıye cevapladım onu ve okula doğru yürümeye başladık.
Okula gelince sınıfımı öğrendik ve Mirza beni sınıfıma götürdü.
"İyi dersler Mira."
"Sanada iyi dersler Mirza."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Kızım kendini tanıt." Dedi Zeynep Hoca. Zeynep Hoca sınıf hocamızmış.
"Tamam hocam. Ben Mira Karakurt." Diyip sırama geri oturdum.
"Oğlum sende kendini tanıtta derse geçelim." Dedi hoca yanımdaki çocuğa.
"Tamam hocam. Ben Ege Gökdeniz." Diyip yerine geri oturdu.
"Herkes birbirini tanıdığına göre derse başlıyorum." Diyip derse geçti Zeynep Hoca.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dersler bitti. Eve gideceğim ama Mirza'yı bekliyorum. İlk dersten sonra ki tenefüste sınıftaki herkes birbirinin numarasını aldı. Hazal da iyice kaynaşalım diye sınıf grubu açtı.
Mirza koşturarak bana doğru geliyordu. Ne oldu acaba. Belki babası aramıştır.
"Ne oldu Mirza neden koştun?" diye sorduğumda birşeyler olduğunu anladım.
"Mira abinler burda" dedi ne abimler mi burda?
"Mirza ne saçmalıyorsun? Mete ve Burak burda mı?"
"Birşey saçmaladığım yok Mira. Mete ve Burak burda. Mete benim sınıfıma yeni öğrenci olarak geldi. Burda okuyacakmış." Off buldular beni.
"Mirza eve gidelim hadi , lütfen evde konuşuruz bunları." Diyip Mirza'yı kolundan tutup çekiştirmeye başladım.
"Tamam, tamam. Hadi koş."
Eve doğru koşmaya başladık. En azından okulla ev yakındı. Eve varınca benim odama geçtik.
"Mirza, Onur Abiyi de çağırda o da bilsin." Dediğimde babasını aradı kısaca olanı anlattıktan sonra eve gelmesini istedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Onur Abi napıcaz? Buldular beni. Benim yüzümden sizin başınız belaya girecek." Endiseliydim. Benim yüzümden onların başının belaya girmesini istemiyorum.
"Kızım bi sakin ol. Buluruz bir çaresini." Onur Abi beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama sakinleşemiyorum.
"Mira sakin ol. Yarın okulda yanından ayrılmayacağım." Diyip bana sarıldı. Sarılması beni sakinleştirmişti. Rahatlamıştım. Karakurt ailesinin yanina geldiğimden beri Mirza'ya sarılınca rahatlıyorum. Onun kokusu beni rahatlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMELYA
Novela JuvenilBen Amelya Karahan 15 yaşındayım. Hayatım çok berbat. İki abim var. Annem ben 7 yaşındayken intihar etti, babam onu aldatıyordu. Ne bir şey söyledi ne de mektup bıraktı. Annemin intiharı üstüne 8 yaşımda evden kaçtım. Küçüklüğümden beri babam tarafı...