Tom szemszög
Épp bájitaltanon ülök és hallgatom a tanár idegesítő fecsegését. Kibírhatatlan. Viszont a szemeim egy lányon kalandoznak aki épp előttem áll, az asztal túl oldalán. Körülbelül 165cm körüli, csinos, szőke haja válláig érnek, szemei kékek, hófehér bőre kiemeli meggypiros ajkait. Nem tagadom figyelem egy ideje. Egy párszor szemeztünk is.... és ha jól tudom bejövök neki szóval van esélyem nála.
Gondolkoztam egy ideje hogy elhivom magamhoz aztán a többi jön magától...Ahogy a faliórára nézek 5perc múlva csengetnek és amúgy is utolsó óránk van és péntek. ~csengetés~ Itt az alkalom. Megfogtam a cuccaim és a lány mellé léptem.
-Szia.
-Ömmm.... sziaaaa... -amint látom eléggé zavarba jött már egy köszönésem miatt. Imádom hogy mit ki nem hozok belőle puszta szavaimmal,... hát az érintéseimmel..(jahh mi)
-Szeretnél valamit? Kérdezte.
-Nem dehogy. -Vagyis igen! javítottam ki az előbbi válaszom.
-M-mond miben tudok segíteni? Kérdezte félénken.
-Hát az a helyzet hogy egy ideje nagyon bejöszz.. tudom nagyon fura ez így most hirtelen, de örülnek ha eljönél velem egy randiféleségre.
-Aztaaa.... nem hittem volna hogy Tom Riddlének bejövök. Mondta, majd miután észrevette mit is mondott elpirult.
-Nos....8kor a szobámnál?
-Rendben. Benne vagyok! Mondta majd nyomot egy puszit az arcomra és elment...••••••••••
Már kész lettem és vártam mikor jön a lány.
~kop kop~
Siettem is kinyitni az ajtót.-Sziookaa! Köszönt majd beljebb jött.
-Szia! Köszöntem. Közben végignéztem ruházatát. Rózsaszín csipkés felső volt rajta, haja le engedve, egy fekete bőrszoknyaés egy magassarkú csizma amit levett és az ágyamra ült.-Nos... keztem bele a mondatomba. -hova szeretnèl menni?
-Nekem jó itt is. Jött a gyors válasz.
-Ha neked így jó akkor rendben. Mondtam miközben leültem vele szemben egy székre.Miközben ő az ágyamon ült és nézzegette a szobát a szeme megakadt a szekrényemen lévő gyűrűkön. Felált majd odasétált és nézegetni kezdte őket. Felálltam én is és mellé siettem.
-Szeretem gyűrűket. Mondtam.
-Nagyon szépek! Mondta miközben felvett egyet és nézegetni kezdte.
-Tetszik? Kérdeztem. .................. akkor a tied!
-Tessék? Nagyon kedves tőled, de nem lehet...
-Dehogy is nem... mondtam. Vedd úgy mint ajándékot.
-Köszönöm. Mondta egy széles mosoly kíséretében.
Ekkor megfogtam az arcát, végig simítottam rajta majd egy laza mozdulatal közelebb hajoltam és megcsókoltam amit megdöbbenésemre viszonzott azzonnal.Anita szemszög
Hirtelen megcsókolt. Fogalmam sincs miért de viszonoztam. Kezeit levezette a csipőmre miközben nyelve bejutást kért a számba, amit én meg is adtam majd egyik kezem hajába vezetem. Éreztem hasamban pillangók repdesnek miközben hevesen csókolozunk. Egy mozdulattal a falnak fordított így háttal voltam, a falnak szorítva. A feszültség egyre nőt bennem, mikor Tom megharapta az alsó ajkam ennek hatására belenyögtem a szájába mire belemosolyodott csókunkba. Csipőjét nekem nyomta ezzel éreztettve vágyát. Csókunkat megszakítva elkezdte a nyakam csokolgatni miközben lehúzta rólam a felsőm. Hangosan sóhajtoztam majd elkezdtem levenni róla az ingjét majd elhajitottam. Kicsatolta a szoknyám ami lecsúszott aztàn megemelt lábaim pedig dereka köré csavartam. Ledöntött az ágyra, fölém magasodott majd csokjaival ostromolni kezdte testemet a nyakamtol teljesen az aljhasamig. Miután lehámozta mindkettőnkröl a ruhákat, rám nézett mire bólintottam egyett és belémcsuszott.
Lassan kezdett el bennem mozogni, mire újból sohajozni kezdtem. Körmeimet hátába mélyésztettem mire gyorsított és ő is nyögni kezdett. Fejét nyakhajlatomba temette. Kis idő múlva mind a ketten elélveztünk. Óvatosan kicsúszott belőlem oldalra feküdt majd fenekemnél fogva magához húzott és fejem a mellkasára helyeztem.-Imádom minden porcikád. Mondta mire elmosolyodtam.
-Mond...Anita.
-Igen? Kérdeztem
-Lennél a barátnőm?
-Nem kérdés!
Majd egy csókot nyomott a számra és mind a ketten mély álomba merültünk.Itt is lenne az első rövid sztoriii ❤️❤️❤️ha tetszett jelezd egy csillaggal!❣️💋
YOU ARE READING
Draco Malfoy/Tom Riddle
AventurăRövid romantikus történetek lesznek! Külön Dracoról, külön Tomról. (Itt Tom nem Voldemort) Gyakran előfordul 18+ rész szóval saját felelőséggel olvasátok! Jó olvasást❤️⚜️