*Στην κηδεία*
Ντυμένη στα μαύρα..
Και με δάκρυα στα μάτια κοιτάω τον τάφο της Eunji..
Γλυκιά μου.. Λυπάμαι πολύ.. Δεν σου άξιζε όλη αυτή η ταλαιπωρία..
Ο Jungkook κοιτάει τον τάφο επίσης..
Μα δεν κλαίει..
Πονάει όμως.. Είμαι σίγουρη.. Χωρίς να το καταλάβω τον έχω μάθει καλά..
Ο πόνος φαίνεται στα μάτια του..
Κι εγώ είμαι απαράδεκτη... Είναι η κηδεία σου Eunji κι εγώ σκέφτομαι ότι αγαπάει εσένα κι όχι εμένα..
Συγγνώμη γι'αυτό Eunji.. Ξέρεις πόσο σε αγαπώ.. Πάντα σε είχα σαν την μικρή μου αδερφή..
Αλλά δεν αντέχεται.. Έχασα εσένα.. Έχασα την δουλειά μου.. Και αυτός που αγαπώ δεν με αγαπά..
Τι θα κάνω..
Ένιωσα ένα μικρό χεράκι να πιάνει το χέρι μου..
A: "Y-Yui?!"
Yui: "Κυρία Areum.. Μην κλαίτε.."
Μου είπε η μικρή προσπαθώντας να μην κλάψει επίσης.
A: "Yui μου.. Που είναι η μαμά και ο μπαμπάς σου?"
Yui: "Είναι εκεί πέρα.. Εγώ τους είπα να έρθουμε επειδή η Eunji είναι φίλη μου.."
A: "Καλά έκανες.."
Yui: "Κυρία Areum.. H Eunji μας βλέπει από ψηλά τώρα.. Έτσι μου είπε η μαμά μου.. Οπότε μην στεναχωριεστε γιατί θα στεναχωριεται κι εκείνη.. "
A: "Έχεις δίκιο Yui μου.. "Ξαφνικά ένιωσα κάποιον από πίσω μου, γύρισα και είδα τον Jungkook.
Jk: "Areum.. Μπορούμε να φύγουμε?"
A: "Μαζί?.."
Jk: "Ναι αν δεν σε πειράζει.."
Α: "Όχι εντάξει. Πάμε. Γεια σου Yui μου τα χαιρετίσματά μου στον μπαμπά και στη μαμά εντάξει?"
Yui: "Μμ! Και μην ξεχνάτε.. Χαμογελάστε, μας βλέπει.."Jungkook's POV
Δεν αντέχω άλλο εδώ πέρα.. Πνίγομαι.. Οι γονείς της Eunji που δεν νοιαστηκαν ποτέ για εκείνη τώρα ξαφνικά το παίζουν στεναχωρημενοι..
Μόνο εγώ και η Areum νιώθουμε πραγματικά τον πόνο αυτό.. Της απώλειας..
A: "Jungkook πάμε να τους πούμε συλλυπητήρια."
Jk: "Πρέπει?.."
A: "Φυσικά και πρέπει.. Ότι κι αν ήταν..Έλα."Με πήρε από το χέρι και πήγαμε στους γονείς της Eunji που ψευτο-έκλαιγαν..
A: "Συλλυπητήρια.."
Τους είπε πρώτα η Areum με χαμηλό τόνο..
Mrs. Kim(Eunji's mom) : "Ποια είσαι εσύ?"
A: "Ααμμ.. Είμαι η νοσοκόμα που πρόσεχε την Eunji.. Ήμουν εκεί όταν κατέληξε.."
Mrs Kim: "Και δεν έκανες τίποτα? Άφησες το κοριτσάκι μου να πεθάνει! Δεν έκανες τίποτα για να την βοηθήσεις! Τολμάς και έρχεσαι εδώ? Ντροπή σου! Αχρησ--"
Jk: "Σκασμός! Προσέξτε το στόμα σας."
أنت تقرأ
An Other Point Of View
أدب الهواةΗ 25χρονη νοσηλεύτρια Park Areum δουλεύει στο πιο μεγάλο κέντρο υγείας της Seoul. Είναι πολύ κοντά με κάθε ασθενή της και ιδιαίτερα με την Kim Eunji, ένα 18χρονο κορίτσι με καρκίνο. Όλα στην ζωή της κυλάνε φυσιολογικά, θα έλεγε κανείς, όμως τι θα γ...