זה לא היה קליקבייט

30 0 0
                                    

ביום בהיר אחד, כששמעתי BTS ביוטיוב וקראתי תגובות כהרגלי, ראיתי באחת התגובות הפופולריות מה שנראה כמו פרסומת על תחרות כלשהי שקשורה לBTS, חשבתי שזה קליקבייט אבל בכל זאת לחצתי מסקרנות.
האתר נפתח ואני רואה שטעיתי, זה לא היה קליקבייט, זה היה אמיתי. וואי בחיים לא הייתי יודעת על זה אם לא התגובה הזאת...

עניתי על השאלות ולהפתעתי (הרבה, יש לציין) צדקתי בכולן, ולכל מי שהצליח, היה עליו למלא פרטים. האמת, לא חשבתי שאגיע עד כה. מרוצה מעצמי, הכנסתי את פרטים שלי.

לאחר יומיים שלמים של מריטת עצבים, החזירו לי אימייל שכתבו בו שאני ועוד 49 אחרים עברנו שלב, ושעכשיו עוברים לשלב של הגרלה וכל מה שאני צריכה לעשות זה להשיב לאימייל הקלטה שלי שרה.

אני אוהבת לשיר אבל יש לי פחד קהל, אני יודעת שהם לא חייבים לראות אותי אבל עדיין, מה אם הם לא יאהבו את הקול שלי ויצחקו עליי, או יותר גרוע, מה אם אני כן אנצח והם יבקשו ממני לשיר שוב להם כדי לבדוק שזו באמת אני.. מה הסיכוי שזה יקרה אבל עדיין... אין מצב!
אחרי שעה של התלבטויות וניסיונות שהקול שלי לא ירעד, אמרתי פאק איט, הקלטתי ושלחתי. מה שיצא יצא, לפחות ניסיתי.

עברו עוד שלושה ימים של אי-שקט נפשי, וקיבלתי עוד הודעה לאימייל. הפעם, הלא-סביר-בעליל אכן קרה...

אשכרה? ניצחתי?! הייתי בהלם. זה ממש מוזר, איך השאלות היו כאלה קלות ודווקא אני זכיתי... ואני די חדשה בקטע, אפילו הרגשתי קצת רע בשביל המעריצות שלא זכו. אבל כך רצה הגורל. הם לא שמורים לי על המסך או על הקירות בחדר, ולא הכרתי אותם לפני 2019...

הרומן שלי עם BTS התחיל בזה שראיתי סרטון שלהם ואהבתי אותו כי הוא היה שונה ומיוחד ממה שאני רגילה ואהבתי קצת את הגיוון במוזיקה שלי. ומאז אני משלימה חומר וגם מתעדכנת קצת בחייהם. אני לא חושבת שאני באמת ARMY אבל אני אוהבת את כל חברי הלהקה, אני חושבת שכולם אנשים ויוצרים מוכשרים ומדהימים. בקיצור, יש לי את הפייבוריטים שלי, אבל כולם מדהימים.

הבנתי שלא תהיה לי עוד הזדמנות כזאת והמעט שאני יכולה לעשות זה לבחון אותה. מקסימום, אני חוזרת לארץ בשייט קנו...על החיים ועל המוות.
בישרתי למשפחתי שאני טסה לקוריאה עוד יומיים, כי הפרס הוא בעצם שני כרטיסי טיסה דו-כיוונים ואירוח בקוריאה על חשבון חברת התקליטים שלהם BIG HIT וכרטיסים להופעה שלהם!! האמת? מדהים!

ידעתי בדיוק את מי לקחת איתי לדבר כזה. יש לי רק חברה אחת שגם אוהבת אותם כמוני והרבה זמן דיברנו על זה שאנחנו רוצות לטוס להופעה שלהם, ועכשיו זו הזדמנות מעולה. הלכתי אליה וסיפרתי לנועה הכל, על התחרות והניצחון, היא בתמורה צורחת לי באוזן ומשאירה לי סימנים כחולים מרוב התרגשות "אני מתעלפתת איזה מושלללם אנחנו חייבות ללכת!!" אני צוחקת בחזרה, "נו ברור יא משוגעעת בגלל זה אמרתי לך ותודה רבה לך על השטפי דם!". דנה הייתה פעם בקוריאה אבל לא הכירה את BTS אז אני חושבת שהטיול הזה יהיה סוג של תיקון בשבילה.

פשוט היה לי מזל | Just Got LuckyWhere stories live. Discover now