0556*****:Günaydığğn güzel gözlüm.
0556*****:Lan engeli kaldırdın mı sen
Ada:Seni merak ettim açıkcası yoksa hiç kaldırmayacaktım.
Ada:Ama eğer dalga geçiyorsan elimden çekiceğin var haberin olsun.
0556*****:Ben sana yalan söyleyemem ki. Ne yani sen bana inandın mı?
Ada:Azcık diyelim
0556*****:Olsun oda olur(:
Ada:Okula geç kalıcam senin yüzünden hadi görüşürüz.
0556*****:Okulun başlamasına 10 dk kaldı ama ben hala evdeyim asıl ben geç kalıcam.
Ada:Bizim okulun başlamasına da 10 dk var ne yani bizim okulda mısın sen?
0556*****:Öhöm öhöm çok soru soruyorsun güzellik. Hadi görüşürüz.
~~-Ada sen ne diyorsun kızım?
-Selin çukulatalı pudingim canım kankam bi sakin lan beynim durmuş zaten dünden beri kim diye düşünüyorum. Yani şimdi o kişi sen değilmisin?
-Ada aptal aptal konuşma ben böle bişeyi beceremem ki yakalanırım kızım sana.
-O zaman biri eşşek şakası yapıyor bana.
-Ada.Ya gerçekten seni seviyorsa.
-Hahahahahahaha Selin saçmalama kızım ya beni sevcek beni Ayn sabah sabah güldürdün canım kankam.
Hocanın sınıfa girmesiyle susmak zorunda kaldık. Sıkıcı geçen onlarca dersten sonra okuldan çıkmış Selinle bize yürüyorduk.
-Ada anonim yazdımı birşey?
-Bilmem bakmadım.Bakayım bi iyi dedin.
~~-0556*****:Selam canım ben amcanımm.
-Ada:Selam. Bu arada espiri iyimiş.
-0556*****:Tabi canım ne sandın.
-0556*****:Mükemmel kişiliğimle tanışmaya başlıyorsun güzellik.
-Ada:Galiba öyle oluyor anonim en dikkat çekici özelliğinde ukalalık.
-0556******:KMDJXJDJSZJU ayıp oluyor.
-Ada:Geç kaldın mı bugün okuluna?
-0556*****:Evet bi kaç dakika gecikme olmuş olabilir Devrim hoca tam ağzıma sıçıcaktı ki nöbetçi öğrenci kurtardı. Çok ballıyım.
-Ada:Devrim hoca öyle mi?
-0556*****:Iıııııı şey öyle mi dedim yaa ben yok yok o Devrim değildir.
-Ada:Devrim hocayı da çok severim(;
Aynı okuldayız işte anonim seni bulmam daha da kolay oldu çok teşekkür ederim.-0556*****:Hayyy Devrim yazan ellerim kırılsaydı da yazmasaydım.
Evet gene çok zekisin sizin okuldayım alkışş sana😒-Ada:Hadi ben kaçar yarın ki sözlüye çalışmam lazım bayy.
-0556*****:Görüşürüzz güzellik.(görüldü)
Selamınn hellooooğğ gene ben geldiğğğm.💜
Ve gidiyorum jkxjd neyse küçük yıldızcığa basarsanız beni çookk mutlu edersiniz. Yorumlarınızı da bekliyorumm. Hadi öptüüüğğğmm.🥰
(Medyada ki şarkıyı da dinleyinn çok güzel😚)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel/Yarı Texting
Teen Fiction0556*****:Yine bаnа gel sаbаhı bulаlım gecem:) 0556*****:O bi kаrаmel tаdınа doyаmаm ki ben... 0556*****:Yine mi güzel kokаr ciğeri dağılır hemen...