Hogy is kezdődött?

75 12 0
                                    

Minden Kínában, Kei Kei városában kezdődött. Hírek keringtek arról, hogy egy fluoreszkáló gyermek született. Azóta számtalan helyen felbukkantak a szuperképességek...és hiába telt el sok idő, nem jöttek rá eredetére. Mielőtt észbe kapott volna az emberiség, az álmok a természetfeletti képességekről valóra váltak. A világ szuperemberek társadalmává vált és az emberek 80%-ának valami egyedi képessége volt. Ebben a káoszba fulladt világban, a szakma amelyről mindenki álmodott és csodált egykoron, rivaldafénybe került. Ez a szakma pedig,...a Hős. Viszont ezzel egyetembe felbukkantak a Hősök természetes ellenségei, a Gonosztevők is. A szuperképességekkel a bűnözés is robbanó szerűen növekedett. Mivel az ország a drasztikus törvény reformok lassan alakultak ki addig,a bátor emberek képregényekbe illő hőstetteket hajtottak végre. Megóvták az embereket a szuperképességektől és védelmet nyújtottak a gonoszok ellen. A hősöket hamar befogadta a társadalom, így hát hivatalos szakma lett belőle. Ebben az abnormális, és embertelen világban kezdődik három fiatal története, akik nem gondolták volna, hogy mi is vár rájuk a jövőben. De ez még odébb van,...először, hogy is ismerkedtek meg és pontosan milyen kapcsolatban is vannak egymással?


Az egyik szép napsütéses napon a játszótéren egyedül játszott egy kisfiú akinek anyja pár méterről figyelte őt. A fiú nagyon elmerült a homokvár építésében, így észre sem vette, hogy egy kislány szélsebesen szalad felé, kinek halvány rózsaszín haja csak úgy szállt a szélben. Amikor odaért a célvonalhoz amit kiszemelt magának a kisfiúra emelte ragyogó szürke íriszeit mely találkozott smaragd zöld szemeivel. A fiú megszeppent a lány hirtelen felbukkanása miatt. A rózsaszín hajú kuncogni kezdett, mikoris meglátta, hogy a kis brokkolinak haja tele van homokkal. Lassan a hajába vezette kezeit és segített neki eltávolítani azt.

- Szia. Az én nevem Horimiya Sakura. - a lány mosolyogva felé tartotta kezét amit ugyan habozva és remegve de elfogadott.

- É-Én Mi-Midoriya Izuku,....vagyok. - attól a pillanattól kezdve jó barátok lettek, és a szüleik is megnyugodtak,hogy most már egyikőjük sincs egyedül. Mindkettejük anyja nagyon jól kijött egymással, ennek hála sokszor töltötték az időt együtt. Mindketten szerettétek a másikkal tölteni az időt. Témátok majdnem mindig a nagy All Might volt, az Elsőszámú hős. Akár órákig is el tudtatok róla beszélgetni. Kiderült, hogy mindketten olyanok szeretnétek lenni,mint ő. Mosolyogva embereket menteni. Ez volt mindkettőtök legnagyobb álma.

Egy napsütéses napon ugyanazokat játszottátok amiket mindig is. Viszont egy fiú ezt megakadályozta. Egy szőke fiú, kinek vörös szemei voltak. Az lány úgy hívta, hogy süni, melynek a fiú kicsit se örült, de csatlósai eszébe juttatták miért is jött hozzájuk. A lány nem értette, de nem is akarta.

- Játszatok velem! Sokkal jobb lesz, mint gondolnátok! - Sakura megijedt picit a hangjától és rögtön megfogta Izuku kezét és el akart menni onnan. De ezt nem hagyta a sündisznó.

- Nem akarok! Hülye süni. - és ezzel ott is hagyták őt. Remélték, hogy holnap nem lesz ott, de tévedtek. Minden nap találkoztak a fiúval és végül belementek, hogy csatlakozzanak hozzá. Izukunak mindegy volt, de örült, hogy nem kell többé menekülniük. Be kellett látniuk,hogy igenis jól szórakoztak. Végül egy harmadik személy csatlakozott barátságunkba.

4 éves korukban ki is alakultak a képességeik. Bakugo Katsukinak a képessége: Robbantás, minek a lényege,hogy tenyere izzadtsága hasonló anyag,mint a nitroglicerin így robbantásokat idéz elő. Horimiya Sakura képessége: Szavak ereje, ha használja akkor a szavai, mondatai hatással vannak arra a személyre akinek szánja. Minél erőteljesebben mondja akkor akár 1 napig is tarthat. Viszont Midoriya Izuku képessége nem jött elő egy porc rendellenesség miatt. Katsuki ezért még jobban utálta, és piszkálta barátjukat. Sőt,még annak se tartotta csak egy kavicsnak ami az útjában áll. Ennek ellenére a lány dacolt Katsukival és ugyanúgy barátkozott vele,mintha mi sem történt volna. Izuku nagyon hálás volt neki emiatt, és remélte, nem lesz emiatt baja.

Ez az esemény mindent megváltoztatott.

Bukott hős ff. [Midoriya Izuku x Oc]Where stories live. Discover now