Рейвън
- Промених мнението си за теб....- дълбокият мъжки глас се бе загнездил в главата ми вече три месеца. Без значение дали ядях, спях или работех тези пет думички бяха жигосани в съзнанието ми и ме следваха нявсякъде.
-Рейвън !- чух строгия глас на майка си - Стига си мечтала, приготвяй се вече.
Без голямо желание станах от огромното легло и се запътих към банята,като влязох във ваната,която беше пълна с топла вода. Тази вечер кралят и кралицата на Антия щяха да дойдат в Ерия на посещение при родителите ми- краля и кралицата, по незнайно каква причина. От както преди седмица получихме съобщението за визитата им, майка направо полудяваше. Според нея кралят и кралицата щяли да ни помогнат с огромното си богатство, ако се представим добре. Макар Ерия да е сравнително голяма страна, тя по нищо не можеше да се мери с Антия, чиято територия заемаше повече от половината континент, продължавайки на север, преминавайки през Морето на загиналите, стигайки чак до Червените долини, където се намираше армията на Антия. Продължавайки още на север пък се намираше Пустинята на мъртвите, където беше затвора на Антия с най- опасните си престъпници, от крадци, изнасилвачи чак до убийци. В сравнение с другите шест кралства, Антия беше най- опасното място в целия континент, не само заради престъпността си, но и заради магията, която( според слуховете) все още съществувала там.Според легендите съществата, които витаели по земите на Антия били толкова стари и могъщи,че преди хиляда години едва не унищожили континента и не завледели света. Тогава кралете на седемте кралства се примолили на Никс - лунната богиня и я помолили за спасение. Никс, макар и коравосърдечна, пожалила кралете и им изпратила сина си Харитон, който бил наполовина човек, но пък надарен с Върховната мощ. С помоща на Харитон кралете успяли да унощожат чудовищата, но пък се страхували от Харитон и силата му, затова шест от седемте крале се наговорили да го убият. Тъй като Харитон бил полубог, но надарен със сила по-голяма от очакваното било трудно да се убие с обикновенно оръжие. Според някакви стари, дори и за онова време легенди единственият начин да убиеш полубог е с човешка кръв.Затова една вечер, по време на едно от празненствата шестимата крале дали на Харитон три бокала, пълни с вино,като един от тях бил с пълен с капчици кръв от кралете,той трябвало да избере един,но Херитон, решил да се довери на кралете да изберат. Тогава най- възрастният от кралете подал бокала с вино и кръв на Хиретон, който поел чашата, която най-старият крал му подал. Всички вдигнали тост и когато Харитон погълнал виното, той се свлякъл мъртав на земята. Седмият крал- този който не знаел нищо за договорката между другите шестима се притекъл на помощ на момчето, но вече било твърде късно- той бил мъртъв. Тогава в стаята се появила Мена, толкова разгневена и тъжна, че проклела шесте крале на мъчителна смърт. След това отнела магият и всички магически същества, който защитавали кралствата, но в гнева си, тя не пропуснала да забележи седмият крал, който се опитал да спаси синът ѝ. Макар и да било трърде късно за Хиратон, Никс не отнела магията на кралството му, но направила зверовете по- свирепи и ужасни, така че другите шест кралства да не могат да преминат в земите му без негово разрешение.
YOU ARE READING
The moon queen
FantasyКогато деветнадесетгодишната Манон бива насила омъжена за Сорин Дориард, бъдещият крал на Антия, тя осъзнава,че нищо не толкова просто колкото изглежда. Кошмарите се завръщат. Съпругът ѝ я мрази. Гласът в глават ѝ не спира. Кралството е нападнато...