Prológus

6 1 0
                                    

Sziasztok!

Régóta megfogalmazódott már a fejemben a gondolat, miszerint írnom kellene egy olyan történetet, ahol a szereplők élete nem egy bizonyos fandom köré épül. Noha már sokszor belevágtam egy-egy ilyen jellegű sztoriba, kísérletezgettem velük, odáig még soha nem jutottam el, hogy egy-két fejezetnél többel álljak elő. A Wattpad és az itteni olvasók közössége azonban úgy érzem, elég motivációval szolgál ahhoz, hogy be tudjam fejezni ezt a kis szösszenetet.

Nos, a könyv a Második esély címet kapta. Miért? A továbbiakban megtudhatjátok, de elöljáróban csak annyit árulnék el, hogy főszereplőnkkel történt valami, ami majdnem az életébe került, azonban kapott egy második esélyt, egy új kezdetet, amit felhasználhat arra, hogy kimásszon a saját maga által teremtett gödörből, beleadjon apait-anyait és élje tovább az életét.

Főszereplőnk neve Joy Sparks, aki egy húsz éves egyetemista. Ugyanabban a városban tanult tovább, mint ahol eredetileg élt, így nem kényszerült arra, hogy kollégiumba vagy albérletbe költözzön, mégis legjobb barátnőjével, Ash-sel lakik, akit már szinte testvéreként szeret. Ashley és Joy között kereken fél év korkülönbség van az utóbbiként említett leányzó javára, így a sztori kezdetén Ash még csak tizenkilenc éves. 

Hogyan képzeld el Joyt? A lány tinédzserkora óta sötét, de leginkább fekete ruhákban jár mindenhova; fekete, Martens márkájú, acélbetétes bakancsa nélkül ki sem teszi a lábát az utcára, csuklójára pedig már szinte ránőtt fekete, szegecses karkötője. Mézszín, egyenes hajzuhataga a háta közepét súrolja, tengerkék tekintetével pedig akár ölni is tudna. A legtöbb ember messziről elkerüli ijesztő külseje, de leginkább hangos mivolta miatt.

Hogyan képzeld el Ashleyt? Ő az a tipikus visszahúzódó lány. Csinos, nőies öltözködés, visszafogottság jellemzi. Mivel kerüli a konfliktusokat, gyakran Joy védi meg az őt bántó egyénektől. 

Remélem, tetszeni fog a történet. Ha bármi javaslatod vagy kérésed lenne, nyugodtan írj hozzászólást, válaszolni fogok! Örömmel fogadok akár véleményeket is.

Legyen szép napod!

Második esélyМесто, где живут истории. Откройте их для себя