Avagy
Diabéteszes Szeretők(18+)
Figyelem, a sztori rendkívül offenzív témát boncolgat!
Nem az adott betegséget kívántam parodizálni, hanem az anime címének kiforgatására készült fanfiction-ötlet kidolgozása volt a cél.
Nem kell komolyan venni!
Plot :
Élt egyszer egy család Miskolcon. A háztartás 6 hájas testvérből állt, mindannyian fiúk voltak. Szüleik kidobták őket, soha nem ismerték édesanyjukat és édesapjukat sem. Hogy mi tartotta őket össze ennyire? Nos hát az hogy... cukrosak voltak.- Srácok, annyira elegem van már, hogy folyton csak itt kuksolunk és a visual novelek kijátszásán kívül nem csinálunk semmit. Kéne valami, ami megváltoztatja az életstílusunkat, ugyanakkor kompatibilis a helyzetünkkel... - szólt fel Ayato Szakamaki fő swag.
A fiúk összenéztek, majd elgondolkodtak társuk ideáján.
- Mi lenne, ha feldobással döntenénk el? - javasolta Reiji Szakamaki, majd megnőtt az agyi kapacitása 0,05%-ot NASA-s pólójának viselésének hatására.
Mindenki beleegyezett az okos Szakamaki ötletébe.
- Rendben, adjuk meg a lehetőségeket az otaku létünk által megszerzett tudásunk segítségével - reagálta le swag Szakamaki.
A srácok hosszas tervezés és gondolkodás után végül megadták a feldobás opcióit, ám csak miután Szubaru Szakamakit kirángatták a kádból, mert sellőset játszott aztán elaludt.
Leültek egy körbe, meggyújtottak hat gyertyát és kisorsolták a heti lottó száma- vagyis a sorsukat kisorsoltááÁák?
(sponsored by Szerencsejáték Zrt.)Az eredmény: anime vámpír hárem lett.
Ezért az urak már másnap elmentek és belevágtak a plasztikai műtétek sorozatába.
Sajnos az anime skull velejárója, hogy mivel az óriási anime szemgolyó nagy részt igényel, ezért a fiatalembereknek az agyi kapacitása csökkent -ámde Rejdzsi Szakmunkás még mindig +1 intelligenciával rendelkezik, a többiekhez képest-, mivel agyukat zsugorfóliába csomagolták, hogy az beleférjen koponyájukba.
(sponsored by Michael Jackson)74 262 576. plasztikai műtét után a dagadt férfiúkból fess vámpír animefiúk keletkeztek.
Végül mégis jó ötlet volt, hogy vért isznak ahelyett, hogy azon dilemmáznának, hogy mit egyenek vacsira.
Szereztek egy lányt is az ebayről és őt prankelték szarrá, hogy a történetük még kerekebb lehessen.Itt veszi kezdetét a kaland!
After story:
Egy csodás napon sellő Szakamaki éppen a kádban játszott, mikor ebay lány benyitott rá. Szakamaki csak egy szemét nyitotta ki, mert lusta geci, ezt követően felszólította a tartózkodásra.
- Le tudnál jönni egy kis időre? Készítettem valami különlegeset, mert hát ugye tudod..., hogy te vagy nekem a kedvenc Szakmunkásom - szólt a lány, majd elpirult. u//w//u
- Fontos dolgom van.
- Már 6 órája itt fekszel, nem hűlt ki még a víz..? - amint ezt kimondta a lány, belenyúlt a vízbe.
- A kád a második otthonom már jó ideje. Örülj annak, hogy mindig tiszta vagyok és táplálom a mélytengerből származó tumoromat azzal, hogy a kádban fekszem órákat. Másképp kiterjedne az egész testemre és elpusztítaná a világot. Még jó, hogy nem a cukros vizet szereti.
Szubaru úgy döntött, hogy kimászik a kádból és megkóstolja a vacsorát, amit az ebayes szolgájuk készített számára. Leültek az asztalhoz, picit beszélgettek a világválságról és az aktuális politikáról, majd a lány tálalta az ételt, italt, amit kedvenc Szakmunkásának készített.
Megették a finom no sugar fogást, majd...- Szubaru, tudom, hogy nagyon szeretted a kólát mielőtt még diagnosztizálták nálad a diabéteszt, szóval készítettem neked egy különleges itókát, ami emlékeztet majd téged erre.
Sellő Szakimaki riadtan nézett a semmibe, mivel vietnámi flashbackje lett.
- Voilá! Beszíneztem cukormentes ételszínezékkel a szénsavas vizet és egy pici ízt adtam neki - mosolyodott el a lány.
A boldog sellő nekiállt inni, mikor eszébe jutott, hogy nem adta be az inzulint magának már órák óta.
- Figyelj ebay lány, lehet azért a biztonság kedvéért be kellett volna vennem az inzulint. Volnál szíves idehozni, hogy még utólag beadhassam?
- Nem!
- Mi az, hogy nem? Miért ellenszegülsz a kérésemnek?! - förmedt a lányra majd érezte, hogy baj van - Mit tettél az üdítőbe...?
- Ez eredeti kóla volt.
- E-Eredetiii?!?!
Szubaru Szakamaki leesett a székről és a földön fetrengett.
- De legalább.. Pepsi volt? A kedvencem?
- Nem! Coca Cola!
Ezzel Szubaru elhunyt.
(sponsored by Pepsi: a Coca Cola veszélyesebb, mint a Pepsi, gyorsabban megölheti a cukorbetegek 99,9%-át.)