Merhabalaar !!Uzunca bi süredir bi şeyler yazmadım çünkü neden olmasın.
En baştan sorduğum sorulara, verdiğim cevaplara baktım ve bi kaç ayda tüm çocuksuluğumun sömürülmüş olduğunu fark ettim. Her neyse, soralım bi şeyler.
🤡
1) Empati yapabiliyor musun ?
-Evet. Psikolog olmayı düşünüyorum hattaBöyle bi zamanda yapamıyorsanız da deneyin. Kimse birbirini anlamadan çok tuhaf davranıyolar birbirlerine.
2) Üzgün hissettiğinde neler yaparsın ?
-Müzik dinlerim. Üzüntüm bi oynak şarkıya bakıyo zaten :dAramızda gerçekten mutsuz, geçmeyen sorunları olan varsa ve kendine zarar vermeye kadar ilerlediyse lütfen bunu kendine yapmasın. Tüm sorunlarımızın geçici olduğunu bilelim ve dayanmaya çalışalım. Geleceğe dair her zaman bi umudunuz olsun. Muah !
3) Kendini beğeniyor musun/kendinle barışık mısın ?
-Bence harika görünüyorsun !!4) Hakkını savunabiliyor musun ?
-Gerçekten gerektiğinde evet. Olaylar ileri boyuta taşınmadığı süreçte umursamam, olması gereken de bu sanırım ama ne bileyim..5) Ne tür müzikler tercih edersin ?
-Şu sıra fazlasıyla rock *-*"First To Eleven" diye bir grup var. Bi bakmanızı öneririm 🌻
6) Hoşlandığın kişiye kolayca açılabilir misin ?
-Tabii ki hayır ! :DEğer onun da yakınlığını fark edersem samimiyeti bir tık bir tık arttırıyorum sadece. İşe yarıyo bu arada dşwmdşwmxk
7) En sevdiğin yabancı dizilerden önersen ?
-Listemde çok dizi var ama başlamaya üşeniyorum. Bi kaç öneri patlatayım şuraya.Chernobyl
You
The Witcher
Rick and Morty
..8) Başlamak istediğin bi hobi var mı ? Varsa ne ?
-Bateri çalmak istiyorum. Ve tek ihtiyacım olan ortam ve para..İmkansız diye düşünmeyin. Nefes aldığınız sürece ne kadar büyük hayaliniz olursa olsun hepsini gerçekleştirme şansınız var.
9) Popüler olmak ister misin ? Okulda vb.
-Sanırım fark edilmek pek benlik değil. Ama parlamak da güzel. Aradayım :d10) Arkadaş grubun var mı ?
- Üzgün yüz*Öyleyse bitirelim.
Biraz ciddi bir bölüm oldu sanki. İlerleyen şeylere bakarız
Kendine iyi bak genç ! 🌹🌈