Sea.
Yine ben.
Hep ben.1) Çok saçma bir şekilde uyurken karşı cins gördü mü?
-Gönül ister ki hayır demek...2) Umursamamazlık seviyen?
-%1013) Alıngan mısın?
-Üzülgenim.4) Çok güvenip sırtında pıçah buldun mu?
-Evet ya. Adını söylemek istemiyorum kişilik haklarının saklanması lazım. Gizem. Pişman değilim söyledim işte.5) Tipe mi bakarsın kişiliğe mi?
-Kişiliğe ağırlık veririm ama tip de önemli yani doğruya doğru.6) Utangaç biri misin?
-Alakam yok utangaçlıkla ama hoca derste şarkı söyletmeye çalışırsa utanırım mesela yani.7) Küçükken yaramaz mıydın uslu mu? Git sor annene gel hadi bekliyoruz.
-İstediğim olmadığında kendimi yere atıp (kafam yere çarpıyo tabi) kendimi morartana kadar ağlıyomuşum fafkajfksld8) Vişne sever misin? Bilirsin, çoğunluk sevmez.
-Alerjim var yiyemiyom.9) Her hatırlayışında mal mal güldüğün bir anın?
-İlkokuldayken (1.sınıf falan) erkekler futbol oynuyodu ve top benim önüme gelmişti. Erkekler atsana topu falan diye sesleniyodu. Elime aldım dikicektim ama sıkıntı şu ki; ayakkabım bana tam olmuyodu. Büyüktü biraz. Bi diktim topu ayakkabı da onunla beraber erkeklerin oraya uçtu.
SİLİNMİYO AKLIMDAN NALET ANI DKAŞJXŞAJXŞSBC10) Vellalıbıley'in anlamını biliyor musun?
-Hayır.BİTTİİİİEĞ