capitolul 8

75 7 0
                                    

Vineri,19 septembrie,ora 07:30 am plecat la scoala...desii eram convinsa ca Rebeka(domnișoara "miss fițe) va fi acolo...cat despre el....mda...probabil v-a fi si el acolo!!

Deci...am ajuns!! Intru!? Nu! Nu pot face asta.....sau pot?? Oare pot?! Sunt sigura ca e plin de luceeni care sunt gata sa rada!!!

Intru!! Deschid usa...deocamdata totul pare nornal...

Sunt puternica.....sau cel putin asa cred....continua --imi spun-- Inca umpic....reszista....treci neobservată!!!

De odata o vad pe Rebeka cu gașca ei de pitipoance...am incercat sa le evit...dar nu am putut....se îndrepta spre mine!!!

-Vai dar pe cine avem noi aici?? -spuse Rebeka-

-Ignorale e numai gura de ele -spuse Delia-

-Mdaa cum zici tu "pissy" si toata lumea de pe colidor a început sa rada...

-Lasă-le Dely!!! -am spus eu-
Hai sa mergem la ore...

Orele s-au terminat iar toti plecară acasa....

Eu catre Dely:

-Ce mai zi..!

-Mie-mi zici!?!

-A fost oribila.....cea de maine oare v-a fi la fel?

-Sper sa nu!!

-Mdaa....nu mai vreau la scoala niciodata!!

-O haide, nu v-a fi asa mereu!! Doar azi...

- Ai dreptate si maine e o zi...poate v-a fi diferit!!! Sau cel putin asa sper...

Scuze că nu am mai postat de mult timp....dar am avut niște probleme cu fostul telefon!!!

Sper sa vă placa acest capitol.... Pupici :* :* <3

Visuri naiveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum