-Scoala dulce scoala....
-Hmm mie-mi zici!? Iti dai seama "cat de fericita sunt"...
- Dap.inca un an de studii...
-hahahahaha
-hahahahaha
Ma bucur sa vad ca toti colegii au ramas la fel!!Mai ales Rebeka,inca este majoreta sefa a scolii!! Adica pare genul de fata rea... dar eu stiu ca nu este chiar asa!?Pe dinauntru stiu ca este o persoana buna!!
Reputatia mea in aceasta scoala este una de tocilara!! Si asta doar pentru ca imi invat...N-ui corect!! Si Tifanny invata si nimeni nu-i spune tocilara, sau, asa ceva!!!
La Liceu daca nu porti fusta de majoreta sau echipament de football,esti considerat un nimeni...(de exemplu eu)
M-am gandit sa-mi incerc norocul!!mi-am luat un aer de "diva" si m-am indreptat impreuna cu Delia spre Rebeka!!sa-i inseninam ziua caci era c-am ingamfata saraca!!
-Buna!!
-Hmm, ia uite cine a venit!! v-ati pierdut de biblioteca cumva??
-Tu te duci la circ cumva??
-Dar asta n-are nicio legatura cu circul!!
-Atunci ce ai pe fata??
- Se numeste "machiaj" nu ai auzit de el??
-Normal cam auzit insa cu tona asta de fond de ten pe fata zici c-a plecat circul fara tine!!!
Toata lumea, inclusiv majoretele, au inceput sa rada in hohote!!
Rebeka striga suparata:
-Hmm,ok pot trai si fara voi,ratatilor!!
Nu o sa uit niciodata ziua asta pentru ca a fost ziua in care am facut-o pe
Rebeka de ras...